Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Project Management

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Project Management

    Hey iedereen,

    ik wou eens vragen of iemand een goede project management tool kent. Het is de bedoeling dat we kunnen zien wie er met wat bezig is en tegen wanneer het klaar moet zijn.

    Ik heb er al veel geprobeerd, zowel programma als webbased tools, maar heb er nog geen goede gevonden :s.

    Dus mijn vraag: wie kent er een goede ject management tool ?

  • #2
    Re: Project Management

    welke prijsklasse?
    http://www.mimoza.be/

    Comment


    • #3
      Re: Project Management

      Kan Remember the milk misschien dienen ?

      Comment


      • #4
        Re: Project Management

        @dengregg: liefst gratis of toch zo goedkoop mogelijk.

        @Control-Z: thanks, paar dat is een persoonlijk takenlijst. Het is de bedoeling dat ik kan zien waar verschillende personen mee bezig zijn, ook hun deadline .

        Comment


        • #5
          Re: Project Management

          volgens mij is het is toch niet helemaal beperkt tot een persoonlijke takenlijst.
          Je kan de online takenlijsten van de deelnemers aan elkaar koppelen en dan zie je als administrator of hoe het ook heet, hoever iedereen staat met zijn taken, inclusief deadlines.
          Op mn vorige job gebruikten we dat op die manier.

          "Werk samen om dingen gedaan te krijgen.
          Deel, verstuur en publiceer taken en lijsten met je contacten in je adressenboek of de rest van de wereld".

          Comment


          • #6
            Re: Project Management

            Basecamp is een hele goeie.
            Basic subscription voor slechts $24 per maand.
            Als je project korter is dan 30 dagen is 't gratis .

            Comment


            • #7
              Re: Project Management

              Als het fysiek mogelijk is, vind ik de beste tool een korte dagelijkse vergadering - hoeft niet meer dan 15 min te duren.

              Elke tool is afhankelijk van wat iedereen invult - al dan niet correct. Bij persoonlijk contact is er minder neiging om creatief met de deadlines om te gaan

              Comment


              • #8
                Re: Project Management

                Gantt Project is een gratis tool waarmee je Gantt charts kunt maken. Werkt prima.

                Comment

                Working...
                X