Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online afdrukken amerikaans formaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • online afdrukken amerikaans formaat

    heb ons kerstkaartje zelf ontworpen op amerikaans formaat enkel - liggend (dus ongeveer 10x21), en wou dat nu laten afdrukken, maar de standaard online services (snapfish, extrafilm,...) schijnen dit formaat niet te kennen... Vorig jaar liet ik ze drukken bij de fotograaf op de hoek, maar gezien de grote hoeveelheid (100+ kaartjes) zoek ik een goedkopere oplossing. Iemand ervaring met (online) fotoservices (belgisch of buitenlands, zolang ze betrouwbaar en redelijk snel zijn) die dit voor een schappelijke prijs doen ?

    Thanks

    Bert

  • #2
    Re: online afdrukken amerikaans formaat

    Bij Clic foto , die zijn in Antwerpen Mortsel of Edegem heb ik daar 50 cent per stuk voor betaald. Worden dan gemaakt op papier zonder rugbedrukking, goede kwaliteit.
    En snelle levering, indien nodig zelfs op 1 uur. Ik weet niet of ze ook online werken, aangezien ze dicht bij mij zijn ga ik steeds zelf met de bestanden naar de winkel. Dat persoonlijk contact is soms een voordeel.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: online afdrukken amerikaans formaat

      Foto Bert Verlinden in Leuven. Topkwaliteit en correcte prijs. Ik weet het: je vroeg naar een goedkope onlineservice, maar ik denk dat een "lokale vakman" een betere oplossing gaat zijn in dit geval. Als je al een onlineservice vindt voor dat formaat, dan moet het (vind ik toch) nog een onbedrukte achterkant zijn...

      Hoeveel betaalde je bij de fotograaf om de hoek per kaartje als ik vragen mag? In principe zou dit tussen de 0,5 en 1 euro moeten liggen schat ik...
      www.135mm.be
      @135mm_leuven
      info@135mm.be

      Comment

      Working...
      X