Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

    Hallo Allemaal,

    Eens iets anders dan de gewoonlijke landschappen. Sinds vorige vrijdag kregen we hier aan de westkust van Canada eindelijk de zon te zien na een november die erg regenachtig was. Het was wel nog mistig 's morgens toen ik voor een wandeling ging bij Burnaby Lake en op weg daar naartoe kwam ik deze trein tegen. Ik vond het wel mooi zo met de mistige sfeer, dus heb ik vlug een paar foto'tjes genomen.

    Ik heb hier HRD toegepast op beide foto's. Hopelijk vallen deze foto's ook wat in de smaak! Alvast bedankt om te kijken!

    Groetjes uit Canada,
    Ann

    De foto hier beneden is aangepast door de foto wat meer te croppen, maar je kan HIER KLIKKEN voor de originele plaatsing





    De foto hier beneden is aangepast door hem horizontaal te croppen, maar je kan HIER KLIKKEN voor de originele plaatsing


    Een aangepaste versie van de foto hierboven:
    Last edited by Ann75; 4 december 2009, 16:53. Reden: Foto's aangepast

  • #2
    Re: Canadese trein in het najaar

    De eerste met de sporen geven meer diepte..
    IK zie eigenlijk te weinig van de trein Ann eerlijk mijn mening.Ik denk dat je hier van het idee was om zoveel mogelijk natuur samen op de foto te brengen. Doe de lucht eens van die foto(3 cm) dan krijg je al een ander beeld..
    Ik vind de combinatie van de palen en de trein wel goed gezien..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Canadese trein in het najaar

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      De eerste met de sporen geven meer diepte..
      IK zie eigenlijk te weinig van de trein Ann eerlijk mijn mening.Ik denk dat je hier van het idee was om zoveel mogelijk natuur samen op de foto te brengen. Doe de lucht eens van die foto(3 cm) dan krijg je al een ander beeld..
      Ik vind de combinatie van de palen en de trein wel goed gezien..
      Dank je voor je mening en ik heb de foto's aangepast en wat meer gecropt...dat komt inderdaad wat mooier uit! Wat de trein betreft, ze waren net wat aan het doen aan de sporen en had niet veel plaats om foto's te nemen. Ik heb mijn kans genomen omdat de trein wat trager ging dan normaal en heb dus vrij snel moeten werken en daardoor niet veel kunnen nadenken bij het maken van deze foto's.

      Groetjes,
      Ann

      Comment


      • #4
        Re: Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

        Anneke je bent een schat van een meiske zonder dat je het weet.
        Den dezen hier heeft 37 jaar bij de NMBS gewerkt en is natuurlijk zot van treinen.
        Noem het beroepsmisvorming.
        Van mij mag je er nog veel posten hoor.

        Pascal, ik wil niet onbeleefd zijn maar zie ik de foto's toch veel liever met meer lucht hoor.

        't Zijn twee hele mooie hoor, maar ik zou ze in het vervolg de foto's vanuit de binnenbocht nemen.
        Dan zie je meer van de wagons en sta je ook aan de veiliger kant van het spoor.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Pascal, ik wil niet onbeleefd zijn maar zie ik de foto's toch veel liever met meer lucht hoor.

          't Zijn twee hele mooie hoor, maar ik zou ze in het vervolg de foto's vanuit de binnenbocht nemen.
          Dan zie je meer van de wagons en sta je ook aan de veiliger kant van het spoor.
          Ben blij dat ik u daar een plezier mee kan doen! Dit is een goederen trein en een smalle weg die hier kruist met het spoor. Dank je wel voor de goede tip, maar aan de andere kant van't spoor waren ze bezig met wat werken van het 1 of ander, dus ik kon aan die kant niet gaan staan. Maar als de kans zich nog eens voordoet, dan ga ik daar zeker op letten!


          Ik zal hier even de twee foto's plaatsen die er origineel stonden zodat het gemakkelijker is om te vergelijken:




          Groetjes,
          Ann

          Comment


          • #6
            Re: Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

            Wou er al een paar dagen geleden op reageren maar had toen geen tijd.
            Foto's zoals ik ze graag zie Ann!!
            Vooral foto 2 , zo'n trein doet het goed in zo'n landschap vind ik.Vooral deze hier met zijn rode front en ietwat dreigend "smoelwerk".


            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

              Pascal, ik wil niet onbeleefd zijn maar zie ik de foto's toch veel liever met meer lucht hoor.
              Je bent helemaal niet onbeleefd..Dat noemen ze persoonlijke smaak..
              Ann ik vind de verbetering nu wel beter..Die smoel van die reus komt wel wat driegender over nu...
              Dank je Ann voor de update
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

                Dank u voor de reacties! En dat is graag gedaan voor de updates, Pascal!

                Groetjes,
                Ann

                Comment


                • #9
                  Re: Canadese trein in het najaar --> Aangepast!

                  Voor mij de foto die nu als eerste staat...knap
                  Groetjes Hendrika

                  Comment

                  Working...
                  X