Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al ooit van "hyperfoto's" gehoord?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand al ooit van "hyperfoto's" gehoord?

    Op een ander forum kwam ik deze link tegen:



    Het gaat om z.g. "hyperfoto's", een stitch van honderden hoge-resolutie foto's. Toch wel indrukwekkend, niet?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Iemand al ooit van "hyperfoto's" gehoord?

    heb ik nog wel eens gezien, van de inaugregatie (of hoe je dat ook mag schrijven) van Obama heeft er hier zo eentje gelinkt gestaan.
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

    Comment


    • #3
      Re: Iemand al ooit van "hyperfoto's" gehoord?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
      heb ik nog wel eens gezien, van de inaugregatie (of hoe je dat ook mag schrijven) van Obama heeft er hier zo eentje gelinkt gestaan.
      klopt, die vond ik veel mooier/beter.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Iemand al ooit van "hyperfoto's" gehoord?

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Op een ander forum kwam ik deze link tegen:



        Het gaat om z.g. "hyperfoto's", een stitch van honderden hoge-resolutie foto's. Toch wel indrukwekkend, niet?
        Amaai, inderdaad indrukwekkend.
        Hoe doen ze dat eigenlijk want alles werkt wel enorm vlot gezien de grote bestanden.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Iemand al ooit van "hyperfoto's" gehoord?

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Hoe doen ze dat eigenlijk want alles werkt wel enorm vlot gezien de grote bestanden.
          Vergelijkbaar met Google Maps. Alleen het opgevraagde wordt geladen. Toch zeker met nóg grotere foto's zoals hier al wel eerder gepasseerd zijn.
          In dit voorbeeld wordt alles al op voorhand geladen.

          Comment

          Working...
          X