Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan dare2fly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan dare2fly

    een dikke proficiat met je overwining, je was dan ook een van mijn favorieten
    (wie is het Kiara of Amelie)
    en aan de top tien ook een proficiat
    Last edited by lilybie; 30 november 2009, 23:22.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Proficiat aan dare2fly

    Je was van meet af aan voor mij de overwinnaar zonder fout, en mijn pronostiek was goed. Ook de tweede plaats zat in mijn top 3 waar ik voor mijzelf niet goed uitkwam of dit nu de winnaar zou worden of niet. Sterke kandidaten en een dikke profitiat.
    Ook een dikke profitiat voor de top 5, allemaal winnaars in mijn ogen die het verdienen.
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan dare2fly

      Een heel dikke proficiat aan de top 10, en zeker aan Eline en Lucky 342 met ook zij een zeer verdiende podiumplaats
      Ik ben heel blij met mijn behaalde eerste plaats en wil dan ook iedereen bedanken die dit heeft helpen verwezenlijken
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan dare2fly

        Van Harte hoor en deze keer zat ik goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan dare2fly

          Mijn felicitaties aan de top 3. Een top 3 die een heel opmerkelijke puntenkloof hebben geslagen op hun opvolgers.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan dare2fly

            en gerechtigheid heeft geschied!
            o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan dare2fly

              Dikke proficiat aan de top 3 met in de eerste plaats natuurlijk aan dare2fly . Ook de rest van de top 12 een dikke proficiat. er zitten een aantal mooie exemplaren.

              grtz Tigo
              To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
              Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan dare2fly

                Proficiat aan dare2fly die met eline342 in het wiel, en kort daarop Lucky352 en Dimilla, iedereen al van bij de start het nakijken gaf. T' was moeilijk om na die eerste week nog iets origineels te vinden (en vast te leggen) maar de rest van de top 12 bewijst dat het niet onmogelijk was. Op naar zwart-wit in kleur.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan dare2fly

                  Gefeliciteerd
                  Het model heeft acteertalent !
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan dare2fly

                    Ook van mij een dikke proficiat. Verdiende winnaar al had ik stilletjes gehoopt. Maar ja, er kan er maar eentje winnen. De volgende keer zal ik het zijn
                    Ook proficiat aan Lucky342 en Dimiella. Bij deze challenge kwam het erop aan om zo snel mogelijk in te sturen omdat vergeten geen al te breed onderwerp is. Er waren maar 65 inzendingen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan dare2fly

                      foto van dare2fly is gewoon subliem ... kreeg samen met deze van eline342 een 10/10: ben dus 100% akkoord met uitslag
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                      Comment

                      Working...
                      X