Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 17-50 VC f 2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 17-50 VC f 2.8

    Ben een beetje aan't twijfelen wat mijn volgende "upgrade/kerstcadeautje" zal worden. Iemand al feedback over de Tamron 17-50 VC f 2.8 ? Is de AF nog altijd trager dan de lenzen van Nikon/Canon? Ik heb de vorige Tamron gehad en daar was ik absoluut niet tevreden van...dan was ik van het Sigma exemplaar veel meer tevreden. Maar, nieuwe lens dus nieuwe kansen.

    Thanks.

  • #2
    Re: Tamron 17-50 VC f 2.8

    Ben hier ook benieuwd naar !!!!

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 17-50 VC f 2.8

      Hier een review wel in het duits maar wat ik er kan uitopmaken is het van zeer goede kwaliteit en een verbeterde AF vergkeken met de non VC

      Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
      Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 17-50 VC f 2.8

        Hij is in ieder geval zeer positief over deze nieuwe lens

        Comment


        • #5
          Re: Tamron 17-50 VC f 2.8

          Kameraad van mij heeft 'm gekocht en is supercontent van de lens.
          Zit uit de hand te fotograferen tot 0,5 seconden en heeft haarscherpe foto's.
          Ook qua snelheid van zoomen en autofocus is hij absoluut tevreden.

          Het is volgens hem een absolute aanrader.

          Ga maar eens kijken op de site, er staan enkele foto's op die hij maakte.
          Testing my early Christmas present in low light shot out the hand great af en sharp 2/8 very happy with it VC is a super PLUS Best wishes to all my FLICKR friends and contacts

          Comment

          Working...
          X