Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat

    aan mezelf! Het is vandaag juist 1jaar dat ik rookvrij ben!
    Met het programmatje quitkeeper heb ik berekend dat ik 4391sigaretten niet gerookt heb, 1001€ gespaard heb en 2 weken langer zal leven! Vinden jullie dat niet goed?

    Hopelijk blijf ik het volhouden...

    Grtz,Fabienne
    Je kunt niet voorkomen dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
    Je kunt wel voorkomen dat ze nesten in je haar maken.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

  • #2
    Re: Proficiat

    Proficiat! Ben nu ook al 4,5 jaar rookvrij... Met het uitgespaarde bedrag kan je al een schoon reiske maken!
    Volhouden!
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat

      Proficiat, nu de rest van de wereld nog!
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat

        Proficiat.
        Waar een wil is ....
        Ben zelf al 14 jaar gestopt en heb slecht van één ding spijt: had ik er maar vroeger mee gestopt. Meer nog: was ik er maar nooit mee begonnen.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat

          Proficiat !
          Welkom in mijn café.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat

            Met het programmatje quitkeeper heb ik berekend dat ik 4391sigaretten niet gerookt heb, 1001€ gespaard heb en 2 weken langer zal leven! Vinden jullie dat niet goed?
            en veel tijd heb uitgespaard die ik aan nuttigere dingen kan besteden.

            onlangs gelezen dat het gemeentebestuur van Meise de niet-rokers extra vakantiedagen wil geven omdat die doorwerken terwijl de rokers sigarettepauzes nemen. Lijkt me een logisch initiatief.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat

              Proficiat, ikzelf ook een ex-roker. Gestopt op 1 mei 2000 en geen sigaret sindsdien.
              En nu nog volhouden hoor

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat

                Ik ben jaloers....Is er een alternatief tegen de ontwenning buiten meer eten,zenuwen en agressie?
                Heb het reeds twee keer geprobeerd maar zeker niet gezond voor mijn omstaanders..

                Proficiat met je karakter hoor...
                Aan allen trouwens die gestopt zijn.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat

                  Hey juppekes

                  Proficiat


                  Van mij is het ook al een jaar of 8 geleden dat ik gestopt ben
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat

                    Zeker een proficiat waard.
                    Volhouden hè!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Ik ben jaloers....Is er een alternatief tegen de ontwenning buiten meer eten,zenuwen en agressie?
                      Een flinke (avond)wandeling of sport...
                      BD0910BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat

                        Ik begrijp in feite niet wat een " proficiat " hier komt doen.
                        Iemand die voortdurend door het rode licht rijdt en nu plots beslist dat niet meer te doen : wens je hem ook proficiat ?
                        Een seriemoordenaar die nadien beslist van dat niet meer te doen : proficiat ?
                        Een vader die zijn vrouw en kinderen mishandelt en slagen toebrengt en tot inkeer komt : proficiat ?
                        Misschien rare en onterechte vergelijkingen maar, ik vraag me toch af : is dat nu een prestatie om fier op te zijn ?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat

                          Ja dat is ZEKER een reden om iemand proficiat te zeggen.
                          Ik vind dit een heel sterke prestatie en wou dat ik ook het karakter had om die vuiligheid de vuilbak in te kieperen.

                          En rokers gaan vergelijken met misdadigers, alsjeblief zeg, met wat zijn we dan bezig.
                          Kruisigen en op de brandstapel is het volgende, of wat

                          Stoppen om financiele reden zal ik nooit doen. Dan kan je alles laten, drink geen pint meer, ga niet meer op restaurant, ga nooit meer op reis, verkoop al je fotomateriaal, etc... en sparen dat je zal doen

                          Dan word je gewoon de rijkste van het kerkhof en da's toch niet mijn levensvisie hoor
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat

                            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                            Ja dat is ZEKER een reden om iemand proficiat te zeggen.
                            Ik vind dit een heel sterke prestatie en wou dat ik ook het karakter had om die vuiligheid de vuilbak in te kieperen.

                            Is dat nu zo moeilijk om die viezigheid (zoals je het zelf noemt) in de vuilbak te kieperen ?
                            Koop zelf geen sigaretten en neem ook van niemand ééntje aan, en je bent er van af.
                            Besef eindelijk eens dat je eigen leven je kostbaarste bezit is. En met roken ga je uw leven zeker niet langer of aangenamer maken, wees daarvan overtuigd.
                            Ik besef wel dat je hierin zou moeten kunnen gesteund worden door mensen in je omgeving. Ik hoop dat je die steun vindt om er zodoende komaf mee te maken.
                            VEEL STERKTE !!!!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat

                              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Ik ben jaloers....Is er een alternatief tegen de ontwenning buiten meer eten,zenuwen en agressie?
                              Heb het reeds twee keer geprobeerd maar zeker niet gezond voor mijn omstaanders..


                              Jazeker : joggen ( géén grap! )
                              Rook zelf al niet meer sinds de geboorte van mijn zoon nu 23 jaar geleden,was ook de steeds opnieuw bruin wordende gordijnen en muren beu.
                              Aerobe inspanningen zoals fietsen lopen zwemmen (snel)wandelen maken dat je hersenen lichaamseigen drugs gaan afscheiden ( onder de verzamelnaam endorfines ),die de nicotine uitstekend kunnen vervangen.
                              Nicotine heet geen harddrug te zijn,maar je moet toch levenslang opletten.Als mijn schoonbroer een geurige sigaar opsteekt,blijf ik wat uit zijn buurt...


                              Walter
                              D850

                              Comment

                              Working...
                              X