Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handycam DCR-HC27E

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handycam DCR-HC27E

    Ik heb een handycam DCR-HC27E van sony.
    Nu ben ik verhuisd en daardoor de software kwijt geraakt.
    Waar kan ik de software downloaden en liefst een die compatibel is met WINDOWS VISTA??

    Graag hulp..

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: handycam DCR-HC27E

    Verplaatst naar geschikter forum
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: handycam DCR-HC27E

      Oorspronkelijk geplaatst door hendriko Bekijk bericht
      Ik heb een handycam DCR-HC27E van sony.
      Nu ben ik verhuisd en daardoor de software kwijt geraakt.
      Waar kan ik de software downloaden en liefst een die compatibel is met WINDOWS VISTA??

      Graag hulp..

      Alvast bedankt
      werkt ie niet als je hem inplugd op je computer.

      Comment


      • #4
        Re: handycam DCR-HC27E

        Is het Ulead Video Studio dat je zoekt?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: handycam DCR-HC27E

          Bon,

          Het is me nu wel gelukt voor de software waarvoor allen mijn dank,
          maar hoe kan ik nu mijn opnames overzetten op mijn pc?

          ik heb een firewire kabel en de card in mijn pc zitten ook maar kan mijn video's niet overzetten.

          Mijn camera is wel nog met cassetjes, kan het daar iets mee te maken hebben?

          Alvast bedant voor de reactie's

          Comment


          • #6
            Re: handycam DCR-HC27E

            Ik heb ook nog zo'n camera met cassetjes, en een verbinding met firewire, maar extra software heb ik eigenlijk niet nodig, het is voldoende de camera via de firewireverbinding aan te sluiten en ik krijg de mogelijkheid om de inhoud over te zetten met een standaard programma van windows zelf.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: handycam DCR-HC27E

              hoi hoi,

              het lukt me nog steeds niet nog even recapitueren.
              heb een camer met casette.Een camcorder.
              Als ik hem aansluit op mijn pc via firwire dan deteceteerd hij hem wel.
              Ik kan wel rechtstreeks filmen met mijn camera en die zo overzetten op mijn pc.

              Wat ik niet kan dat is als ik vb buiten iets wil filmen en die filmkes dan op mijn pc zetten dat lukt me niet.

              M.a.w. heeeeeeeelllllllp

              hoe kan ik opgenomen filmkes overzetten op mijn pc????

              Comment


              • #8
                Re: handycam DCR-HC27E

                heb je een programma?
                ik deed het meestal zo:
                camera aansluiten met fire wire kabel, programma opstarten , camera op play zetten en aanzetten
                het programma detecteert normaal je camera en dan kan je in een venster zien wat er afgespeeld wordt als je op start duwt
                er is meestal een rode knop waar je moet op klikken om op te nemen
                je kan je takes een naam geven...

                ik gebruik meestal magix, download eens een testversie...doodsimpel en efficient programma
                voor meer hulp van video bewerking bestaan er heel goede forum (videoforum nl) google maar eens

                groetjes aline
                groetjes aline

                Comment

                Working...
                X