Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Core i7 computer kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Core i7 computer kopen

    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan een nieuwe, snelle computer te kopen.
    Nu heb ik op internet een core i7 pc gevonden bij compustunt.be



    Ik denk dat deze prijs zeer scherp is, heb al een tijdje allerlei aanbiedingen vergeleken.
    Mijn vraag is of jullie ook voor dit systeem zouden kiezen, hij is bedoeld voor normaal gebruik, geen zware games. Iemand bovendien ervaringen met deze winkel? Ze zijn ook in Nederland gevestigd.

    Tweede vraag of ik hier probleemloos mijn 24" monitor op aan kan sluiten


    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door koekwausie Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan een nieuwe, snelle computer te kopen.
    Nu heb ik op internet een core i7 pc gevonden bij compustunt.be



    Ik denk dat deze prijs zeer scherp is, heb al een tijdje allerlei aanbiedingen vergeleken.
    Mijn vraag is of jullie ook voor dit systeem zouden kiezen, hij is bedoeld voor normaal gebruik, geen zware games. Iemand bovendien ervaringen met deze winkel? Ze zijn ook in Nederland gevestigd.

    Tweede vraag of ik hier probleemloos mijn 24" monitor op aan kan sluiten


    Alvast bedankt
    ik denk dat deze pc wel goed is voor jou gebruik

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

      en je kan gewoon een 24 inc beeldscherm op aansluiten geen enkel probleem
      en als ik me niet vergis kost deze pc € 566.00 euro

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
        en je kan gewoon een 24 inc beeldscherm op aansluiten geen enkel probleem
        Dat kan je op elke recente pc.
        En het is inch.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

          En nadat hij de 24 inc heeft aangesloten is de volgende stap de virusschanner
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

            ik zou er toch een andere harde schijf los bij kopen en deze gebruiken (1 of 2TB), en de 500gb dan als backupdisk gebruiken (is nogal klein naar mijn smaak)
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

              Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
              ik zou er toch een andere harde schijf los bij kopen en deze gebruiken (1 of 2TB), en de 500gb dan als backupdisk gebruiken (is nogal klein naar mijn smaak)
              Ook als die 500GB voldoende is, dan heb je nog een back-up nodig, toch zeker als je geen bestanden wil verliezen als er eens iets misloopt.
              Een externe harde schijf is ook handig om alles van de oude pc naar de nieuwe over te zetten (daar ben ik nu mee bezig).
              Ik ben hier net alles aan het installeren op mijn nieuwe Aldi-PC, en die i5 is véél sneller dan mijn vorige (maar die is ondertussen ook wel 7 jaar oud).


              Op elke nieuwe pc zal je die 24 inch monitor wel kunnen aansluiten.

              Die i7 zal voor de meeste toepassingen wel zeker snel genoeg zijn (als dat niet zo is, dan zal je wel erg veel geld moeten uitgeven als je een nog snellere processor wil).


              Dit is trouwens de eerste reply via mijn nieuwe pc, die Windows7 maakt het blijkbaar allemaal heel gemakkelijk om alles in orde te krijgen. Ik had erger verwacht, met mijn vorige pc heb ik meer werk gehad om alles te laten werken zoals het moet (ik moet alleen de printer en scanner nog aansluiten, hopelijk gaat dat ook zonder problemen, want die apparaten zijn niet meer zo nieuw).
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Core i7 computer kopen

                Check de link:Nieuwe pc kopen Hier kan je een soort test doen om te kijken welke pc t beste bij je past. zorgt er ieder geval voor dat je niet teveel geld uitgeeft
                Last edited by typo; 19 december 2010, 19:06.

                Comment

                Working...
                X