Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computerwinkels . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Computerwinkels . . .

    Iedereen heeft zijn eigen voorkeur natuurlijk, maar ik ken juist enkele winkels uit mijn streek . . . . oa Het Computerwinkeltje, Zeb computers, Chameleon computers, Vandenborre, Boozt; Okapi Computers, Odit computers , Comcon . . .

    Graag had ik nog wat meerdere adressen ( websites ) gekend, dus alle hulp is welkom . . . bedoeling is wel om een kant en klaar systeem aan te kopen, dus niet om een pc zelf samen te stellen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Computerwinkels . . .

    http://www.aios.be/home.cfm (Gent)
    http://www.microforce.be/ (Gentbrugge)
    http://www.tones.be/index.php (Mechelen - Gent - Heist-op-den-berg)
    http://www.dell.be/ (Normaal geen winkels tenzij men er nog verkoopt in de Carrefour in Turnhout)
    Natuurlijk moet je rekening houden met de afstand die je wilt afleggen.
    Ik woon in Mol en heb mijn pc, die ikzelf geconfigureerd heb, gekocht bij de eerste uit bovenstaand lijstje.
    Waarom ik zo ver van huis gekocht heb?
    1) De prijs
    2) De kwaliteit
    3) De service

    Ik moet er wel aan toevoegen dat ik geregeld naar Menen ga, waar mijn dochter woont, en dan is het maar eventjes Gent binnenrijden.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Computerwinkels . . .



      Pc’s op maat, laptops, gaming gear en meer koop je snel bij ALTERNATE. Volgende werkdag geleverd of binnen 30 minuten af te halen in onze showroom!

      dat zijn zo wat de zaken waar dat ik vooral onderdelen bestel
      maar je kan er ook volledige systemen bestellen

      Comment


      • #4
        Re: Computerwinkels . . .

        hhhhhhhhhhhh
        Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:24. Reden: hgggggggggggggggg

        Comment


        • #5
          Re: Computerwinkels . . .

          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          Ik koop altijd in je eigen stad bij plug and play, aan de colruyt.
          Nog altijd de goedkoopste i.m.o. , en ben je me iets niet tevreden, dan kan je zeggen ipv. die 500gb harde schijf, 1 van nen Tb. of ik wil wel 4gb ram ipv die 2 gb ram, dus elk systeem kan aangepast worden aan je eigen wensen, en op max 4 dagen levert hij. ( maandag en donderdag koopt hij aan, en de volgende dag :dinsdag en vrijdag levert hij. ( maar als je dus dinsdag iets besteld, dan heeft hij dat eerst vrijdag.)
          Want zelfs den beste kant en klaar heeft iets dat ik.. ( en denk iedereen , wel iets anders zou willen voor dat ene stuk... meer geheugen, of andere processor, of grotere hard disk of bleu ray of ipv dual dvd rw... en ik heb tot hiertoe nog geen klagen ( en toch al een 10 tal besteld dit jaar, en prima service vind ik, is een 1 mans zaak, die de schuld niet op nen andere werknemer kan schuiven, als het fout is , is hij fout , dus daar ben ik redelijk gerust in.
          altijd handig als je er een adres van geeft he

          Comment


          • #6
            Re: Computerwinkels . . .

            ddddddddddddddd
            Last edited by Guest13; 30 augustus 2010, 22:16. Reden: ssssssssssssssss

            Comment


            • #7
              Re: Computerwinkels . . .

              Pc’s op maat, laptops, gaming gear en meer koop je snel bij ALTERNATE. Volgende werkdag geleverd of binnen 30 minuten af te halen in onze showroom!


              Goede ervaringen mee!
              Vandaag bestellen voor 15:00 uur > 's anderendaags "binnen".
              (steeds rond 13:30 uur)
              Gemakkelijk te volgen via "tracking" enz. enz.
              Hun verkoopprijzen zijn prima!
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Computerwinkels . . .

                Ik ben vaste klant bij Tones al sinds dat ze begonnen met hun kleine winkeltje in Mechelen.
                Zij hebben meestal een goede als niet de beste prijs, hebben veel courante dingen op stock, maar wat voor mij het belangrijkste is:
                Ik bouw mijn (of voor kennissen/familie) pc's altijd zelf, als er dan later iets kapot gaat, de processor bijvoorbeeld, dan haal ik dat onderdeel er gewoon terug uit, en ga ermee terug naar Tones. Dan krijg ik zonder probleem een nieuw onderdeel mee (als het op stok is natuurlijk) en monteer dit terug in de PC. Probleem dus verholpen op enkele uurtjes werk.

                Moet zeggen dat ik geen ervaring heb met pc's die bij hun gebouwd zijn, wel hebben ze al verschillende keren een prijs gewonnen in verschillende computer magazines voor 'beste pc' e.d.
                Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
                Foto-Alex

                Comment


                • #9
                  Re: Computerwinkels . . .

                  Nog een goede winkel: www.pctools.be in Alken (Limburg).
                  Vriendelijke man en ook een eerlijke mens...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Computerwinkels . . .

                    Kant en klaar? Dan koop je bij switch shops of S&S. Je pakt thuis de iMac uit de doos en 40 seconden later is het klaar.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Computerwinkels . . .

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Iedereen heeft zijn eigen voorkeur natuurlijk, maar ik ken juist enkele winkels uit mijn streek . . . . oa Het Computerwinkeltje, Zeb computers, Chameleon computers, Vandenborre, Boozt; Okapi Computers, Odit computers , Comcon . . .

                      Graag had ik nog wat meerdere adressen ( websites ) gekend, dus alle hulp is welkom . . . bedoeling is wel om een kant en klaar systeem aan te kopen, dus niet om een pc zelf samen te stellen.
                      http://www.aldi.be
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: Computerwinkels . . .

                        Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                        Kant en klaar? Dan koop je bij switch shops of S&S. Je pakt thuis de iMac uit de doos en 40 seconden later is het klaar.
                        Apple? ik denk er niet aan, geef mij maar een Windows pc
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Computerwinkels . . .

                          Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                          Kant en klaar? Dan koop je bij switch shops of S&S. Je pakt thuis de iMac uit de doos en 40 seconden later is het klaar.
                          we hebben het over pc's he niet over fruit (appel )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Computerwinkels . . .

                            Ach, ik die dacht dat dit topic ging over "adressen met mekaar delen" ... voor enkele is het blijkbaar weer een opstapje om te bashen.
                            @ Franciskine ... zet dan ineens in de titel dat Macgebruikers in dit topic ongewenst zijn.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Computerwinkels . . .

                              Goede ervaringen met Driezen computers, Westerlo. Eerder kleine winkel maar eerlijke prijzen en veel kennis in hun werkplaats.

                              Willy
                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X