Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoclub regio Torhout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoclub regio Torhout

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een fotoclub regio Torhout en heb wat gezocht op het internet, maar moeilijk om iets te vinden waarvan ik denk bij te passen.

    Ik ben nog een beginneling maar ben wel gebeten door de fotografiemicrobe. Ik ben op zoek naar een club met amateur-fotografie-liefhebbers die ook nog willen groeien en nog veel moeten bijleren. Ik ben op zoek naar een club waar cursussen gevolgd kunnen worden, waar er uitstappen georganiseerd worden. Liefst in de regio van Torhout en liefst ook een dynamische groep. Ik hou van natuurfotografie, detailfotografie, fotograferen van oude dingen (gebouwen, auto's) en zou willen leren over zwart/wit fotografie.

    Ik wil mij niet zomaar inschrijven in een fotoclub omdat het een fotoclub is, maar wil mij inschrijven in een club met een bepaalde visie, een club waar ik mij goed in voel. Maar het is niet evident om dit via het internet te vinden...

    Ik hoop dat iemand op dit forum misschien een tip heeft van een mogelijke fotoclub?

    Alvast bedankt.

    Sofie

  • #2
    Re: fotoclub regio Torhout

    Je mag je nog lid maken van tientallen clubs, het zal niet iedere vergadering even interessant voor je zijn.
    Maar bij een goede club zal je zeker wat bijleren, en ja, wellicht ga je fotografie anders gaan zien.
    Een club moet zich niet aanpassen aan een lid, maar wel andersom.
    Het is een kwestie van integreren en volhouden, eenmaal je aangepast bent ga je er zeker leuke momenten beleven.
    Met even te googlen leverde me dit op: http://www.wijnendalebruist.be/index...a-obscura.html
    Suc6
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: fotoclub regio Torhout

      Ik heb ook al eens gekeken voor fotoclub in die streek (ik ben van veldegem) maar vind ook niet echt iets.

      je kan ook altijd fotocursus volgen, die heb je in torhout.
      nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

      Comment


      • #4
        Re: fotoclub regio Torhout

        Neem eens conctact met alfoto, of beter Lode Anseele, wonende in Zwevezele, (als ik me niet vergis meiboomstraat).
        Een oude lagere-school klasgenoot die zeer goed bezig is met fotografie. Die zal je zeker verder kunnen helpen.
        Is onlangs nog naar het project "Muur-viering" geweest in Berlijn met werk van hem. (Hij bezit zelf een stukje muur dat in zijn tuin staat in Zwevezele)
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: fotoclub regio Torhout

          http://www.knipoogje.be
          te Roeselare
          Digitale groeten
          K.J.W.

          Comment


          • #6
            Re: fotoclub regio Torhout

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Je mag je nog lid maken van tientallen clubs, het zal niet iedere vergadering even interessant voor je zijn.
            Maar bij een goede club zal je zeker wat bijleren, en ja, wellicht ga je fotografie anders gaan zien.
            Een club moet zich niet aanpassen aan een lid, maar wel andersom.
            Het is een kwestie van integreren en volhouden, eenmaal je aangepast bent ga je er zeker leuke momenten beleven.
            Met even te googlen leverde me dit op: http://www.wijnendalebruist.be/index...a-obscura.html
            Suc6
            Inderdaad, een club moet zich niet aanpassen aan een lid en daarom vind ik het belangrijk om bij een club te komen waarin ik pas. Maar zoiets weet je niet door een website te bezoeken...

            Comment


            • #7
              Re: fotoclub regio Torhout

              Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
              Ik heb ook al eens gekeken voor fotoclub in die streek (ik ben van veldegem) maar vind ook niet echt iets.

              je kan ook altijd fotocursus volgen, die heb je in torhout.
              Misschien vind je via deze topic iets...

              Ik ben momenteel de cursus fototoestel deel 2 aan het volgen bij snt Brugge. Vind het heel boeien en goed gegeven! Jammer genoeg is er geen vervolg aan ...

              Comment


              • #8
                Re: fotoclub regio Torhout

                Oorspronkelijk geplaatst door Kanchi Bekijk bericht
                Inderdaad, een club moet zich niet aanpassen aan een lid en daarom vind ik het belangrijk om bij een club te komen waarin ik pas. Maar zoiets weet je niet door een website te bezoeken...
                Natuurlijk niet, maar je hebt al een idee waarmee ze bezig zijn hé.
                Je bent ook niet verplicht je ineens lid te maken ook niet.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: fotoclub regio Torhout

                  Ik ben op zoek naar een club met amateur-fotografie-liefhebbers die ook nog willen groeien en nog veel moeten bijleren
                  ... / ...
                  maar wil mij inschrijven in een club met een bepaalde visie
                  Ik denk dat deze twee dingen moeilijk te vinden zijn in een combinatie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotoclub regio Torhout

                    Ik volg les in Brugge aan de fotoacademie.
                    Je krijgt maandelijkse opdrachten, elk jaar worden er foto's tentoongesteld en op het einde van het jaar moet je de beste foto's van elk opdracht voortonen!!
                    De sfeer is leuk en leer je toch wel bij hoor!! Maar het belangrijkste is zelf heel veel met je toestel bezighouden en heel veel naar andere foto's kijken !! ( dat heb ik toch gedaan)
                    Gr Tantine
                    Er is ook een academie in Roeselare, is misschien dichter voor jou!!
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotoclub regio Torhout

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kanchi Bekijk bericht
                      Hallo,

                      ik ben op zoek naar een fotoclub regio Torhout en heb wat gezocht op het internet, maar moeilijk om iets te vinden waarvan ik denk bij te passen.

                      Ik wil mij niet zomaar inschrijven in een fotoclub omdat het een fotoclub is, maar wil mij inschrijven in een club met een bepaalde visie, een club waar ik mij goed in voel. Maar het is niet evident om dit via het internet te vinden...
                      richt er zelf een op.
                      is al meer gebeurt hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotoclub regio Torhout

                        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                        Ik volg les in Brugge aan de fotoacademie.
                        Je krijgt maandelijkse opdrachten, elk jaar worden er foto's tentoongesteld en op het einde van het jaar moet je de beste foto's van elk opdracht voortonen!!
                        De sfeer is leuk en leer je toch wel bij hoor!! Maar het belangrijkste is zelf heel veel met je toestel bezighouden en heel veel naar andere foto's kijken !! ( dat heb ik toch gedaan)
                        Gr Tantine
                        Er is ook een academie in Roeselare, is misschien dichter voor jou!!
                        Beste,

                        hoeveel keer per week moet je dan gaan?
                        Is het mogelijk om wat meer info door te mailen?

                        Mvg,
                        Sofie

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotoclub regio Torhout

                          kanchi ben je van torhout?
                          ik anders wel ben ook op zoek om cursus te volgen...
                          iemand zei hier iets over een cursus in torhout?? meer info?

                          grtz jan
                          canon eos 450D + 18- 55mm IS

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotoclub regio Torhout

                            foto en diaclub iris in aartrijke
                            Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

                            MVG FLOWER Canon7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotoclub regio Torhout

                              Ik ben ook van Torhout (Wijnendale) en geïnteresseerd om lid te worden van een actieve fotoclub, desnoods zelf één oprichten. Klein probleem: waar moet je allemaal aan denken en rekening mee houden he...

                              Comment

                              Working...
                              X