Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AVG of Avast?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AVG of Avast?

    Beste,

    Welke gratis anti-virus raden jullie me aan?

    grtz
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

  • #2
    Re: AVG of Avast?

    Met Avast geen ervaring, maar ben absoluut tevreden over AVG! In combinatie met USB Disk Security (zbshareware) is mijn pc absoluut virus-vrij.
    Go with the flow high on life.
    Nikon D90 + Nikkor 16-85mm + Nikkor 35mm 1.8 + Nikkor 70-200mm 2.8

    Comment


    • #3
      Re: AVG of Avast?

      Avira

      Microsoft Security Essentials
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: AVG of Avast?

        Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
        Beste,

        Welke gratis anti-virus raden jullie me aan?

        grtz
        uit jou lijst is avg 9.0 de beste keuze
        ik heb weleens met avast gewerkt maar ik vond dat niet zo lekker lopen

        nu gebruik ik nod32 antivirus 4.

        maar nogmaals neem avg 9.0

        Comment


        • #5
          Re: AVG of Avast?

          Avira, Vera
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: AVG of Avast?

            Welk OS?
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: AVG of Avast?

              vvm1 je had toch windows xp

              Comment


              • #8
                Re: AVG of Avast?

                Denk nu eens even na. Hoe kan iets "gratis" de moeite waard zijn ? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat bij een "gratis iets" de vlag niet helemaal de lading dekt ?
                Ik moet er niet aan denken dat dat antivirus allerlei rommel op mijn pc zou installeren. Of dat ik aldoor "nieuwe" spam zou moeten verwijderen want uiteraard gaat mijn emailadres door die gratis spam-leverancier nog een tig maal worden doorverkocht.
                ---------------
                Ik héb een antivirus op mijn 3 pc's en ik - niet schrikken ! - betààl daar élk jaar voor.
                ---------------
                Ik vind dat sommigen er toch écht om vragen hoor...

                Comment


                • #9
                  Re: AVG of Avast?

                  Ik gebruik naar volle tevredenheid Comodo.

                  Greetz rich
                  D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                  Comment


                  • #10
                    Re: AVG of Avast?

                    Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                    Denk nu eens even na. Hoe kan iets "gratis" de moeite waard zijn ? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat bij een "gratis iets" de vlag niet helemaal de lading dekt ?
                    Ik moet er niet aan denken dat dat antivirus allerlei rommel op mijn pc zou installeren. Of dat ik aldoor "nieuwe" spam zou moeten verwijderen want uiteraard gaat mijn emailadres door die gratis spam-leverancier nog een tig maal worden doorverkocht.
                    ---------------
                    Ik héb een antivirus op mijn 3 pc's en ik - niet schrikken ! - betààl daar élk jaar voor.
                    ---------------
                    Ik vind dat sommigen er toch écht om vragen hoor...
                    avg is altijd een goede virusscanner geweest . en is het nog

                    Comment


                    • #11
                      Re: AVG of Avast?

                      In de PC Magazine van deze maand kan je een overzicht vinden van de versch. gratis en betalende versies.
                      Avg doet het niet slecht , het nieuwe MS Security Essentials ook niet.
                      Avira presteert heel goed in de scantest alleen scoort de interface niet zo best.
                      Nikon D80 - AF-D 50 1.8 - AF-S 18-70 - AF-S 55-200VR - een goeie handleiding :-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: AVG of Avast?

                        Oorspronkelijk geplaatst door CaveCat Bekijk bericht
                        In de PC Magazine van deze maand kan je een overzicht vinden van de versch. gratis en betalende versies.
                        Avg doet het niet slecht , het nieuwe MS Security Essentials ook niet.
                        Avira presteert heel goed in de scantest alleen scoort de interface niet zo best.
                        maar nod32 vind ik nog altijd beste viruscanner.

                        Comment


                        • #13
                          Re: AVG of Avast?

                          Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                          avg is altijd een goede virusscanner geweest
                          Maar AVG laat het laatste jaar enorme steken vallen (herinner u dat er een jaar of zo geleden eens honderdduizenden PC's niet meer opstartten omdat AVG een systeembestand als virus herkende en het voorstelde te verwijderen).

                          Ik gebruik Avast nu al jaaaaaaaaren en heb het sindsdien ook al op honderden andere computers geïnstalleerd.

                          Avast kan ook virussen en ander spul "verwijderen". Ik hou niet zo van dat "quarantaine" gedoe.
                          Ik start daarvoor in Avast een "opstartscan". Avast scant dan in een zeer vroeg stadium van de opstart zodat al die vuiligheid nog niet aan bestanden gelockt zit en verwijderd kan worden.
                          Of AVG en Avira die optie hebben weet ik niet. Ik beweer hier ook niet dat AVG en Avira slechter zijn dan Avast.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: AVG of Avast?

                            Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                            Denk nu eens even na. Hoe kan iets "gratis" de moeite waard zijn ? Zou het bijvoorbeeld kunnen dat bij een "gratis iets" de vlag niet helemaal de lading dekt ?
                            Ik moet er niet aan denken dat dat antivirus allerlei rommel op mijn pc zou installeren. Of dat ik aldoor "nieuwe" spam zou moeten verwijderen want uiteraard gaat mijn emailadres door die gratis spam-leverancier nog een tig maal worden doorverkocht.

                            Ik vind dat sommigen er toch écht om vragen hoor...
                            Weinig toegevoegde waard hé, iets de grond inboren waar je geen ondervinding mee hebt. Je oordeelt gewoon dat gratis nooit goed kan zijn.
                            Ik heb destijds Norton buitengezwierd, je had verdorie de helft van je CPU kracht nodig om dat ding draaiende te houden. Eindelijk lijken ze het daar in de recentste versie werk van gemaakt te hebben.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: AVG of Avast?

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Maar AVG laat het laatste jaar enorme steken vallen (herinner u dat er een jaar of zo geleden eens honderdduizenden PC's niet meer opstartten omdat AVG een systeembestand als virus herkende en het voorstelde te verwijderen).

                              Ik gebruik Avast nu al jaaaaaaaaren en heb het sindsdien ook al op honderden andere computers geïnstalleerd.

                              Avast kan ook virussen en ander spul "verwijderen". Ik hou niet zo van dat "quarantaine" gedoe.
                              Ik start daarvoor in Avast een "opstartscan". Avast scant dan in een zeer vroeg stadium van de opstart zodat al die vuiligheid nog niet aan bestanden gelockt zit en verwijderd kan worden.
                              Of AVG en Avira die optie hebben weet ik niet. Ik beweer hier ook niet dat AVG en Avira slechter zijn dan Avast.
                              dat was gewoon een foutje van avg ook andere virusscanner hebben dat ook weleens foutje hoor. dus voor mij is het geen reden om avg niet meer te vertrouwen

                              Comment

                              Working...
                              X