Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevaarlijke Dieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gevaarlijke Dieren

    Hallo

    Zijn er hier mensen die met gevaarlijke dieren geshoot hebben?
    Ik moetin Maart met 2 Luipaarden shooten in Duitsland met daarbij modellen maar die zijn wel getemd, toch maak ik mi wat zorgen dat die prachtige dieren mij zullen aanzien als een appetijtelijke stuk steak hahaha

    het is wel altijd een droom geweest om met zo een dieren te shooten dus ik wil wel risico nemen en misschien een armatuur aandoen...

    wat zijn jullie ervaringen hiermee ?

    xxx
    Nella Balda Photography

  • #2
    Re: Gevaarlijke Dieren

    Een wild dier blijft een wild dier, getraind of niet.
    Check youtube staat er vol van van getrainde beesten die zich tegen de meester keren
    Maar ik zou het ook doen, je kan waarschijnlijk al veel van het dier aflezen neem ik aan.
    Succes met de shoot
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Gevaarlijke Dieren

      ik denk dat ik die video's best niet bekijk anders ga ik die dag een pamper moeten dragen in geval van...en dat zal geen goede indruk geven lol

      Maar zoals je zegt zie je dat meteen aan de dieren zelf...
      maar als ze deze gebruiken voor zo een shoot ik ga ervan uit dat ze al vaker zulke opdrachten gedaan hebben...zal eens duidelijk moeten bevragen...

      thanks
      x
      Nella Balda Photography

      Comment


      • #4
        Re: Gevaarlijke Dieren

        Ik zou dat nooit van mn leven doen, maar laat je door mij niet tegenhouden.
        ben al twee keer aangevallen door een hond, ook gevaarlijke dieren. en dat is genoeg geweest.
        succes met de shoot zou ik zeggen.

        Comment


        • #5
          Re: Gevaarlijke Dieren

          Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
          ik denk dat ik die video's best niet bekijk anders ga ik die dag een pamper moeten dragen in geval van...en dat zal geen goede indruk geven lol

          Maar zoals je zegt zie je dat meteen aan de dieren zelf...
          maar als ze deze gebruiken voor zo een shoot ik ga ervan uit dat ze al vaker zulke opdrachten gedaan hebben...zal eens duidelijk moeten bevragen...

          thanks
          x
          Het zal meestal goed gaan, maar als ....
          Anders neem je een 400mm mee hé
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Gevaarlijke Dieren

            Ja dan begrijp ik dat zeker!
            Het is zo dat je nooit weet wat een dier denkt, hoe hij in sommige situaties reageert...

            Maar ik moet zeggen dat ik mensen wel gevaarlijker vind dan zo een dier...als je zietwat er allemaal gebeurt tegenwoordig
            We zien wel wat er gebeurt ik zal in ieder geval mijn voorzorgen nemen en ga nmisschien wel met een helmet ofzo shooten...

            dankjewel voor jullie mening is er dan niemand die met zo een dieren geshoot heeft??
            Zou mij wat meer geruststellen
            Nella Balda Photography

            Comment


            • #7
              Re: Gevaarlijke Dieren

              Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
              Het zal meestal goed gaan, maar als ....
              Anders neem je een 400mm mee hé
              ja en die bezig ik op de temmer dan lol
              wel ik hou zeker in mijn achterhoofd dat er iets kan gebeuren maar ach dat maakt het juist spannend zeker?

              wat mij zorgen baart is dat ik geen conditie heb en een luipard wel euhm dat is erg snel!
              hoe loop ik daarvan in godsname weg
              Nella Balda Photography

              Comment


              • #8
                Re: Gevaarlijke Dieren

                Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
                ja en die bezig ik op de temmer dan lol
                wel ik hou zeker in mijn achterhoofd dat er iets kan gebeuren maar ach dat maakt het juist spannend zeker?

                wat mij zorgen baart is dat ik geen conditie heb en een luipard wel euhm dat is erg snel!
                hoe loop ik daarvan in godsname weg
                Weglopen gaat niet van een Luipaard hoor!!!
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Gevaarlijke Dieren

                  denk erom: dat je die dag niet ongesteld bent, dat ruiken de beesten meteen!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gevaarlijke Dieren

                    hahaha bouk toch

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gevaarlijke Dieren

                      lijkt me wel een leuke opdracht
                      ik zou precies wel niet flitsen. Misschien kunnen ze ertegen, maar het lijkt me toch iets waar de meeste beestjes het niet zo voor hebben. Onze kat (zo een klein ding dat je een schup kan geven als het je zou aanvallen) is er in elk geval niet zo happy mee als ik wat veel loop te flitsen. een luipaard een schup geven lijkt me iets minder realistisch, maar is natuurlijk wel te proberen (minstens 1 keer)
                      hoe meer f**k hoe meer vreugd

                      **=ol

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gevaarlijke Dieren

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        denk erom: dat je die dag niet ongesteld bent, dat ruiken de beesten meteen!
                        grt,bouk.

                        hahahahahaha oh my god ok zo een korte zin en toch degene die mij het meest schrik aandoet als het zo is dan ga ik gewoonweg niet...lol
                        Nella Balda Photography

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gevaarlijke Dieren

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
                          lijkt me wel een leuke opdracht
                          ik zou precies wel niet flitsen. Misschien kunnen ze ertegen, maar het lijkt me toch iets waar de meeste beestjes het niet zo voor hebben. Onze kat (zo een klein ding dat je een schup kan geven als het je zou aanvallen) is er in elk geval niet zo happy mee als ik wat veel loop te flitsen. een luipaard een schup geven lijkt me iets minder realistisch, maar is natuurlijk wel te proberen (minstens 1 keer)
                          Wel ik denk dat ik dan mijn been zou kwijtraken en als ik al niet op 2 benen kan hard lopen zal het met 1 been zeker niet gaan...ik kan misschien rol schaatsen aandoen en mij gewoon zo snel mogelijk laten rollen...ja mijn kat is ook niet gek op flitser dus die laat ik zowieso thuis...
                          Nella Balda Photography

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gevaarlijke Dieren

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
                            ( als het zo is dan ga ik gewoonweg niet...lol
                            zou het ook zeker niet doen hoor, vraag het maar eens aan de dompteur.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gevaarlijke Dieren

                              De macrolens niet vergeten voor de tandjes te "trekken"

                              Comment

                              Working...
                              X