Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

    Geef toe, iedereen heeft af en toe nood om eens wat geld uit te geven aan iets nieuws, iets extra, iets beters, ... Dus heb je weer eens onverantwoord veel geld uitgegeven aan een nieuwe top-lens, of iets kleins gekocht, gewoon omdat je toevallig in de winkel was, en de drang niet kon weerstaan om toch iéts te kopen.. Vertel het dan hier aan je collega's!

    We zullen snel weten wie de shopaholics zijn..

    Om zelf van wal te steken:

    Extra batterij voor de D90
    Lowepro Flipside 300
    Vanguard Alta Pro 263 AT statief met SBH 30 balhoofd
    Go with the flow high on life.
    Nikon D90 + Nikkor 16-85mm + Nikkor 35mm 1.8 + Nikkor 70-200mm 2.8

  • #2
    Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

    ik kon een Canon 5D voor een prik kopen (450€), maar heb me dan wel laten gaan aan de bijhorende lenzen (24-70mm en 17-40mm), achteraf gezien was het dus toch niet zo'n goedkope upgrade voor mijn 400D
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

      Ik ging gisteren naar den Aldi, en ik bracht helemaal niets mee (de computers waren al uitverkocht).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

        Een ethernetkabel en een Canon 50 mm F1.8II lens en een bijpassende Uv-filter.

        Ik mag er niet aan denken hoeveel mijn nieuwe camerahobby al gekost heeft (maandloon ?).
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

          een maandloon valt nog mee, niet?
          bij mij zal het ook een klein maandloon zijn, en ik studeer zelfs nog
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

          Comment


          • #6
            Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

            euh
            1 trui, 2 paar kousen, 1 nieuwe laarzen (uggs), voorraadje cosmetica,...
            maar geen jeansbroek (en daar ging ik toch wel voor)
            Een gezelllige winkeltrip te maandag naar antwerpen stad (alleen behoorlijk nat en winderig )
            Racing Pics
            Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

            Comment


            • #7
              Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Ik ging gisteren naar den Aldi, en ik bracht helemaal niets mee (de computers waren al uitverkocht).
              Ik ging gisteren ook naar den Aldi en nam een computer mee (rond 9u15 waren in Hasselt nog een stuk of 3 beschikbaar)

              Comment


              • #8
                Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                Ik doe eigenlijk nooit impulsaankopen. Meestal ga ik naar een winkel omdat ik iets wil kopen én al weet... wàt ik wil.
                ---------------
                Voorbeeldje van vandaag : ik gebruik (af & toe, geeuw) een ouwe gsm en ik werk, vanzelfsprekend, met zo'n betaalkaart. Ongetwijfeld duurder dan eender welk abonnement maar ik hou niet van "steeds terugkerende kosten die ik toch nooit kan controleren".
                Wel vandaag moest ik in Knokke 3 winkels proberen voor ik er eentje (een prepaid-dinges dus) te pakken had (Standaard Boekhandel in de Lippenslaan en een benzinestation langs de Natiënlaan). Ge ziet vanhier dat ik iéts (anders) gekocht heb. En dan ben ik nog gék op boeken en wat ruitensproeistof kan ik in dit "bereweer" natuurlijk ook wel gebruiken...

                Comment


                • #9
                  Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                  ne pak pampers voor de kleine

                  en daarna een setje parfum voor de madam (gelukkig tax-free --> toch 1 voordeel van de werkplek)

                  en meneer... tja portefeuille was leeg.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                    Een (namaak) telecaster
                    Last edited by toerist; 26 november 2009, 16:58.
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                      Ik ben volledig in de ban van al de leuke Vancouver 2010 Olympische Winterspelen spullen en telkens ik langs de afdeling loop waar ze die kleding en ander spullen verkopen moet ik absoluut stoppen en kijken! De kleding is erg mooi en de prijzen vallen erg goed mee.

                      Tot nu toe heb ik mij hele leuke Vancouver 2010 "red mittens" (rode wanten) gekocht, die wou ik absoluut hebben en die waren maar $10 dollar (een 6 euro)...dus goed te doen. En ik vind ze zoooo mooi! Mijn moeder heeft ook al een paar ontvangen.





                      Verder heb ik mij ook een leuke hoodie gekocht van de Olympische spelen. Een soort katoenen jasje met een kap aan. Mijn hoodies zijn zo stilletjes aan versleten, dus het was tijd voor een nieuwe. Toen ik naar de shopping ging om te kijken voor zo'n hoodie had ik helemaal niet gedacht aan eentje van de Olympische Spelen.

                      Maarja ik liep dus toevallig langs die afdeling als ik de shopping inging en moest absoluut even stoppen en kijken. En toen viel mijn oog natuurlijk op zo'n hoddy van de Olympische Spelen en ik was er niet van weg te slaan...hahaha Dus mijn winkel trip voor een hoodie kwam vlug tot een einde. Zo ziet het eruit, maar dat jasje van mij is in donkerblauw en dit kostte mij $50 dollar (een 30 euro):

                      Ik ben in elk geval klaar voor de Olympische Spelen!

                      Verder heb ik in de week nog parfum gekocht omdat deze op reclame was voor maar $20 dollar (een 13 euro) voor 100ml en die rook heel lekker. Grotere en duurder zaken koop ik niet zomaar, daar wordt meestal eerst wat over nagedacht. Maar wat kleding betreft en andere niet zo dure dingen dan gebeurt dit wel eens.

                      Groetjes,
                      Ann

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                        ga je zelf ook kijken naar de olympische spelen Ann?
                        Racing Pics
                        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
                          ga je zelf ook kijken naar de olympische spelen Ann?
                          Jazeker, het is maar een 20 minuten van ons thuis tot in het centrum van Vancouver. Er zijn vanalle (ook enkele gratis) events gaande dan buiten al de spelen zelf. Daar wil ik zeker wat van meepikken en ook gewoon de sfeer gaan opsnuiven in het centrum vand e stad. Het liefst zouden we naar de finale van de hockey willen gaan kijen, maar die tickets zijn belachelijk duur...dus we gaan nog zien of er kaarten zijn voor het freestyle skien en snowboarden op Cypress Mountain en dat is zo'n 40 minuten rijden van hier. We gaan misschien ook nog proberen om kaarten vast te krijgen voor de openingsceremonie of de sluitingsceremonie, als ze niet te duur zijn. Er zullen hier zelfs 2 Brusselse trams gaan rondrijden om de athleten en toeristen te vervoeren tijdens de olympische spelen.

                          Groetjes,
                          Ann

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                            dinsdag geweest voor 24" samsung + toetsenbord mac en migic mouse voor aan 13" macbook te hangen
                            Nikon D5000, van 10 tot 105 in variabel en 35mm vast

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

                              Een getekende bestelbon voor http://blog.caranddriver.com/wp-cont...portback-1.jpg
                              Peter
                              2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                              gspep.smugmug.com & steendorp.info

                              Comment

                              Working...
                              X