Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV Vlaanderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TV Vlaanderen

    Zijn er hier mensen die TV Vlaanderen hebben? Ik zit momenteel met Telenet en ik denk er aan om misschien over te stappen.

    Wat zijn jullie ervaringen? Klopt het dat je maar met het duurdste toestel kunt opnemen? Of kun je via een DVD recorder werken en gewoon de Set digitale TV nemen?

    Ik zou het Plus pakket nemen. Als het mogelijk is, kunnen jullie dan ook eens jullie gemiddelde factuur mededelen en wat je er voor hebt?

    Alvast bedankt!
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: TV Vlaanderen

    Je kan altijd opnemen met een video-, DVD- of HDD-recorder.
    Hoe je juist moet verbinden dan, weet ik niet. Tv naar recorder, of ontvanger naar recorder?

    Extra vraag: wat kost het nu om gewoon standaardpakket te hebben mét HD-zenders? Vind dat toch niet zo kristalhelder op hun site...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: TV Vlaanderen

      Ik denk 9,90 + 4,99


      Pagina niet gevonden. De pagina waar je naar op zoek bent kunnen wij helaas niet vinden.



      Als ik het verschil eens uitreken, scheelt het prijsverschil niet zo veel... Je krijgt wel "400 kanalen meer", maar hoeveel kijk je daarnaar?

      Heb ik iets van kosten vergeten?

      Telenet:
      Shake (Internet, TV en telefoon) --- 45,00
      Auteursrechten ----------------------- 2,71
      Kabel ----------------------------------- 10,00

      Totaal: 57 euro

      TV Vlaanderen
      Basis pakket -------------------------- 9,90
      Huur recorder ------------------------- 8,95
      Internet en foon (Telenet )---------- 35,00

      Totaal: 53,85


      Maar dan moet ik wel nog de satelliet plaatsen, kabels door huis trekken...
      Last edited by Nick-; 26 november 2009, 12:45.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: TV Vlaanderen

        Mijn advies ? Nooit veranderen. Je haalt je er alleen maar ergernis mee op de hals. Ik ben al vele jaren van alles en nog wat tevreden of "min of meer" tevreden. Maar ik geloof niet dat het élders zoveel beter is. Dus blijf ik lekker waar ik ben. Het voordeel is : ik hoef daar nooit meer over na te denken !

        Comment


        • #5
          Re: TV Vlaanderen

          Je vergeet ofwel nog die 4,99€ voor HD-kanalen, ofwel kan je je huurkost terugbrengen naar 5,95€.

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: TV Vlaanderen

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
            Je vergeet ofwel nog die 4,99€ voor HD-kanalen, ofwel kan je je huurkost terugbrengen naar 5,95€.
            Dan heb je geen recorder. En dat zou ik wel willen. (Anders moet ik een DVD-recorder kopen)
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

            Comment


            • #7
              Re: TV Vlaanderen

              Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
              Dan heb je geen recorder. En dat zou ik wel willen. (Anders moet ik een DVD-recorder kopen)
              Of kun je via een DVD recorder werken en gewoon de Set digitale TV nemen?

              Kan je digitaal opnemen en weergeven?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment

              Working...
              X