Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toevalstreffer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toevalstreffer

    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Toevalstreffer

    Ongelooflijk!
    Hoe is het mogelijk
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Toevalstreffer

      vreselijk vind ik het voor dat dier.

      Comment


      • #4
        Re: Toevalstreffer

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        vreselijk vind ik het voor dat dier.
        Ach, die heeft er niets van gevoeld
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • #5
          Re: Toevalstreffer

          ook niet leuk, hetzelfde is enkele jaren gebeurd met een tennisgame van Agassi (denk ik) en hij viel op zijn knieën neer om vergiffenis te vragen aan het (wrs dooie) diertje.

          Beestje heeft tenmisnte nog wat vrijheid gekend; Kan je niet zeggen van de 100.000 beesten die elke dag in de ont-menselijkte omgeving van een slachthuis moeten sterven.
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #6
            Re: Toevalstreffer

            Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            ook niet leuk, hetzelfde is enkele jaren gebeurd met een tennisgame van Agassi (denk ik) en hij viel op zijn knieën neer om vergiffenis te vragen aan het (wrs dooie) diertje.

            Beestje heeft tenmisnte nog wat vrijheid gekend; Kan je niet zeggen van de 100.000 beesten die elke dag in de ont-menselijkte omgeving van een slachthuis moeten sterven.
            Dus jij eet geen vlees
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #7
              Re: Toevalstreffer

              jawel en ik schaam me er voor. Is dat wat je wou weten ?
              Ik doelde op de onnodige *veelheid* van miserie die mensen teweegbrengen door die beesten te behandelen als beesten. (ja en ik help dus mee)
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment


              • #8
                Re: Toevalstreffer

                Maar wat heeft jou preek nu te maken met dit grappige filmpje wat louter toeval is?
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: Toevalstreffer

                  Om te beginnen... veel kans dat dit baseball incidentje getruceerd is, net als de beelden die ik gisteren op TV zag... ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat die in België opgenomen zijn... maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.

                  Voor mij ook alleen vlees van wat ik weet waar't vandaan komt hoor! Eigen kweek, slager die ik ken...!

                  Comment

                  Working...
                  X