Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opleiding fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opleiding fotografie

    Na eventjes snuffelen heb ik echter niets gevonden over te volgen opleidingen.
    Ik ben dus beginnend amateur en beschik over een Nikon D90 met 18-200 lens maar wat ben je met een porsche zonder rijbewijs.
    Ik kan enkel cursussen vinden die gestart zijn in September. Wil dit zeggen dat ik nog 10 maand geduld moet hebben? Of wie kan mij voort helpen hiermee?

    alvast bedankt voor de reacties!
    Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

  • #2
    Re: opleiding fotografie

    je zit in het verkeerde forumonderdeel!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: opleiding fotografie

      Denk dat je best je vraag in het forum "Algemeen" had gesteld.

      De meeste cursussen beginnen idd in September en je zult waarschijnlijk ook moeten wachten. Door de sterke opkomst van digitale fotografie zitten opleidingen ook als snel vaak vol.

      Ik raad je aan om goed je handleiding te lezen, veel op dit forum te kijken en lezen en héél véél te gaan fotograferen. Ik ben eigenlijk ook maar een goed jaar bezig en heb hier door héél véél bijgeleerd. Sinds september doe ik een kunstopleiding om nog meer te kunnen opsteken.

      Tijdens de maanden dat je zelf oefent kun je ook een beetje kijken welke richting je uit wilt. Er bestaan een heleboel verschillende opleidingen, sommigen heel algemeen, andere heel specifiek. Sommigen artistiek, andere heel praktijkgericht. Tegen de tijd dat het nieuwe lesjaar begint, kun je dan ook echt doen wat je graag doet en je daarin verdiepen.