Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 40D body + toebehoren - prijs verlaging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] EOS 40D body + toebehoren - prijs verlaging

    Te Koop,

    *Canon EOS 40D camera body gekocht op 8 maart 2008 met een garantie verlenging van 4 jaren (-> maart 2012) in Fotokonijneberg Turnhout (Belgium).
    De sluiter werd 15039 keer geactiveerd (geteld met ShutterCount software; Canon garandeert voor 100.000). De body is in goede staat maar heeft toch een schrammetje tussen de flash houder en de sluiter knop (zie fotos link beneden) dat geen functionele nadelen heeft. Beide LCD schermen zijn zo goed als nieuw en werden altijd door stickers beschermd (afgehaald voor de verkoop fotos).

    *2 extra batterijen (bovenop originele Canon batterij). Een Lenmar en een Connect. Alle batterijen werden beurtelings gebruikt en zijn dus in goede staat.

    *Een L-vorm tripod basisplaat van Really Right Stuff (B40D-L). Deze basisplaat, die exclusief voor de 40D is, geeft de volgende voordelen :
    -Snelle opstelling van de camera in beide portrait of landschap posities zonder het tripod hoofd aan te passen
    -Spoor gebaseerde vastzetting (Arca Swiss spoor), dit is meer stabiel en vast dan "screw in plates".
    -Markeringen aan het optisch midden van de camera

    De originele doos en zijn inhoud (Instructie handleiding (Frans, Italiaans, Duits, Nederlands), snelstart gids, de lanjard, batterijlader 220v), TV out kabels, USB kabel, software CD, ...) zijn natuurlijk inbegrepen.

    Package 1 :
    40D body + garantie verlenging.
    2 add. batterijen
    -> 540€

    Package 2 :
    40D body + garantie verlenging.
    2 add. batterijen
    tripod L-plate
    -> 640€

    Ik woon in Brussel en kan zeker enkele kilometers rijden.
    Fotos van de waren (op mijn website)

    Ik wacht op jullie aanbiedingen.
    Last edited by scaramanga; 12 december 2009, 13:26. Reden: Aanpassing prijs en aanbod

  • #2
    Re: EOS 40D body + toebehoren - prijs verlaging

    Bumpie
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: EOS 40D body + toebehoren - prijs verlaging

      Schopje
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment

      Working...
      X