Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreamweaver - iMac - achtergrond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dreamweaver - iMac - achtergrond

    Iemand een idee hoe je bij Dreamweaver op een Mac een egale grijze achgtergrond krijgt in je werkruimte ? Standaard zie je hier je bureaublad door.
    In Photoshop moet je dit aanpassen bij "venster">"toepassingsframe", maar bij Dreamweaver staat deze keuze niet.

  • #2
    Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

    Mac of PC zal wel hetzelfde zijn zeker? Ik werk op een PC.
    In uw nieuwe pagina rechts klikken en op 'pagina eigenschappen' klikken in het popup venster.
    Er gaat een nieuw venster open en daar kunt ge de achtergrondkleur kiezen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Mac of PC zal wel hetzelfde zijn zeker? Ik werk op een PC.
      In uw nieuwe pagina rechts klikken en op 'pagina eigenschappen' klikken in het popup venster.
      Er gaat een nieuw venster open en daar kunt ge de achtergrondkleur kiezen.
      Nee, nee, de werkruimte zelf bedoel ik.
      Als je op Mac photoshop opent, dan zie je je panelen, maar het grijs van je werkruimte zelf is er niet, daar zie je je bureaublad door. Maar je kan dit wijzigen ergens in het menu zodat je je bureaublad er niet meer door ziet.

      Amai, moeilijk uitgelegd hé
      Maar ik heb het ondertussen gevonden, dus opgelost.

      Comment


      • #4
        Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

        Kan je doen met het programma "Isolator". Dat is niet enkel beperkt voor gebruik in Photoshop, maar kan je gebruiken tijdens alle programa's waarin je werkt. Bovenaan je desktop verschijnt dan een icoontje waarmee je het zelf kan "aan" of "uit" zetten.

        http://isolator.en.softonic.com/mac

        Comment


        • #5
          Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

          Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
          Nee, nee, de werkruimte zelf bedoel ik.
          Als je op Mac photoshop opent, dan zie je je panelen, maar het grijs van je werkruimte zelf is er niet, daar zie je je bureaublad door. Maar je kan dit wijzigen ergens in het menu zodat je je bureaublad er niet meer door ziet.

          Amai, moeilijk uitgelegd hé
          Maar ik heb het ondertussen gevonden, dus opgelost.
          Aha, dan gedraagt Dreamweaver zich een beetje anders op een Mac.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

            in dreamweaver heb ik het idd nog niet gevonden, in photoshop wel, maar ik gebruik dreamweaver nu al een jaar niet meer

            en idd, de mac versies gedragen zich anders, allee, de layout toch
            Nikon D5000, van 10 tot 105 in variabel en 35mm vast

            Comment


            • #7
              Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

              post verwijderd
              Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:39.

              Comment


              • #8
                Re: Dreamweaver - iMac - achtergrond

                Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                Vind ik juist fantastisch, dat open werkframe.. Kan je terwijl je een foto bewerkt ondertussen je mails zien toekomen, filmpje kijken, foto's zien in je iphoto venster enz....Met een groot scherm natuurlijk
                Inderdaad, ik was het niet gewend, dus zocht ik direct die grijze achtergrond, maar heb ondertussen ook al de voordelen ontdekt van dat open workframe. Dus grijze scherm (achtergrond PS) zet ik vaak uit.

                Comment

                Working...
                X