Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parijs

    Dag Allemaal,

    Verlden wieek heb ik een dagje in Parijs gezeten om een tentoostelling van grafiti te gaan zien.

    Het was een gelegenheid om 'klassieke' gebouwen van Parijs te trekken

    Hieronder drie foto's (d700+17-35 - vaak op 17mm)
    1


    [Mod]

    Deze foto verwijderd wegens copyright op de verlichting van de Eifeltoren

    SW



    2


    3


    Mvg

    Gilles

    mijn site?
    Last edited by Soeki Wan; 23 november 2009, 22:16.

  • #2
    Re: Parijs

    3 prachtige foto's Alles lijkt te kloppen: compo, kleuren ... knap gedaan!
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

    Comment


    • #3
      Re: Parijs

      Inderdaad knap gedaan. De bezienswaardigheden staan er mooi op. Maar misschien toch
      eens zoeken, bekijken, of je niet een interessantere invalshoek kunt vinden. Nu komen
      vooral één en drie ietwat chichématig over.

      Comment


      • #4
        Re: Parijs

        Ai, ai ... meer ga ik niet zeggen. Toch blij dat ik die eerste momenteel kan zien. Knap plaatje.
        Zoals die tweede wil ik ze ook maken. Misschien dat niet iedereen het ermee eens is, maar ik vind hem aangenaam kijken. Mooi lijnenspel met mooie compo als gevolg, strak plaatje, mooie kleuren, alles goed uitgelicht in ps. Geen kritiek van mijn kant dus (tenzij dat de horizontale lijnen in die planken ook écht horizontaal mogen liggen)
        Wat betreft je derde; mooie plaats, veel te zien, maar niet geslaagd om dit ook mooi weer te geven. Te klein, te ver af. Alles er op en toch niets te zien. De lucht is ook niet 'je van het'.
        Ik heb thuis nog maar plaats voor 2 foto's aan mijn muur. Die derde belandt dus jammer genoeg in mijn prullenmand.
        Maar je site staat nu bij mijn favoriten

        Comment


        • #5
          Re: Parijs

          Voor mij zijn het mooie maar klassieke beelden. De eerste heb ik net gemist, maar dat is nu eenmaal zo. Eiffeltoren overdag , eiffeltoren 's avonds

          Tweede staat volgens mij wel echt scheef, even rechtzetten, dat kijkt wel iets beter, de compo is hier wel leuk en goed. Je wordt naar het gebouw toe getrokken door het lijnenspel

          Derde is er één uit zovelen

          Groeten
          Mipstoo

          Comment


          • #6
            Re: Parijs

            Op je site staan er ook mooie. Je hebt een oog voor een mooie compo's vind ik.

            Ik had nog een vraagje. Weet je nog in welke straat je deze foto gemaakt hebt?
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Re: Parijs

              die tweede is wel strak zeg, kan je een poster van maken voor in de woonkamer, zeer geslaagd dus
              wel nog een beetje rechtzetten
              Mijn website: http://www.michelpyck.be

              Comment


              • #8
                Re: Parijs

                Op je site staan er een paar prachtige grafitti werken van Parijs misschien kan je die ook uploaden, ze zijn echt de moeite waard.
                [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

                Comment

                Working...
                X