Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw op site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw op site

    Hallo ,
    Ben nieuw hier en dus nog een beetje op zoek hoe alles werkt .Vraag me bv af hoe je hier foto's kan plaatsen ?Kan het niet onmiddellijk vinden.
    Groeten

  • #2
    Re: nieuw op site

    Beste,
    Ik zal je een pm sturen met de uitleg.
    Groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: nieuw op site

      Welkom op BD.

      Ik heb je berichtje verplaatst naar een geschikter forumonderdeel, in de Fotohoek moet er namelijk een foto in je bericht staan

      Hier kan je lezen hoe je een foto online kan plaatsen.

      Als je even doorklikt naar de Helpdesk kan je allerlei informatie vinden over de werking van BD, plaatsen van foto's,... evenals onze knowledgebase. De Helpdeks vind je ook bovenaan je scherm in het rijtje "Start - Forum - In Focus - ..."

      Neem ook even het Forumreglement door voor alle informatie over het aantal foto's dat je mag plaatsen, de grootte van de foto's,...

      Veel plezier op het forum!

      Comment


      • #4
        Re: nieuw op site

        Oorspronkelijk geplaatst door isabeldew Bekijk bericht
        Hallo ,
        Ben nieuw hier en dus nog een beetje op zoek hoe alles werkt .Vraag me bv af hoe je hier foto's kan plaatsen ?Kan het niet onmiddellijk vinden.
        Groeten
        welkom:


        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: nieuw op site

          Oorspronkelijk geplaatst door isabeldew Bekijk bericht
          Hallo ,
          Ben nieuw hier en dus nog een beetje op zoek hoe alles werkt .Vraag me bv af hoe je hier foto's kan plaatsen ?Kan het niet onmiddellijk vinden.
          Groeten
          Heb jij dan geen bericht gekregen met als titel " WELKOM ... "Daar staat wel 3x een link in die verwijst naar de uitleg over " Hoe een foto te plaatsen. "
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment

          Working...
          X