Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canadese herfstkleurtjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canadese herfstkleurtjes

    Hallo Allemaal,

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens wat foto's gepost heb. Maar sinds we hier aan de westkust van Canada al bijna 3 weken met regen en veel wind te maken hebben, heb ik geen kans meer gehad om er nog eens met de camera op uit te gaan. Ik denk dat het een paar dagen wat droger was en een beetje zon, maar dan waren er teveel wolken. Dus ik ga nog eventjes terug naar wat foto's die ik eind oktober genomen heb met nog wat mooie herfstkleurtjes. Ik ben toen wat gaan wandelen op Burnaby Mountain (een 10 minuten rijden van ons thuis) en heb daar genoten van wat prachtige zichten.

    Hier beneden vind je een paar foto's genomen op Burnaby Mountain wat dichtbij Vancouver gelegen is.

    Hopelijk vallen deze foto's ook wat in de smaak. Alvast bedankt voor het kijken!
    Groetjes uit Canada,
    Ann














    Wat informatie over Burnaby Mountain voor diegene die geinteresseerd zijn: Burnaby Mountain is een beboste heuvel van een 370m hoog waar je kan genieten van zichten over het centrum van Vancouver, de bergen, de oceaan en de inhammen. Deze plaats is een 10 minuten rijden van mijn thuis en een 15-20 minuten van downtown Vancouver, Canada. Van hier boven heb je ook mooie zichten over Indian Arm. Indian Arm is een steile gletsjer fjord die parallel gelegen is met Vancouver en gevormd was tijdens de ijstijd. Indian Arm is ongeveer 20km lang en de steile berghellingen zijn zo onoverschrijdbaar dat er geen ontwikkelingen zijn, ondanks de nabijheid van Vancouver wat een grote stad is. Vandaar dat je hier nog een heel stuk pure natuur kan terug vinden.

    Burnaby Mountain is een populaire plaats voor locals en toeristen dankzij de prachtige zichten over de bergen, de oceean en de stad. Je kan hier wandelen, picnikken enzovoort. Het Centennial Pavilion met de prachtige Rozen Tuin, het dichtbij zijnde Horizons Restaurant en twee schitterende Indiaanse totem palen zijn een herinnering aan de trotse inheemse erfenis en geschiedenis van de gemeenschap. Torenhoog over de verre stad zijn de lange houten beeldhouwwerken van Kamui Mintara (Speelplaats van de Goden). Deze indrukwekkende beeldhouwwerken herdenken de goede daden tussen Burnaby en zijn zusterstad, Kushiro in Japan.

  • #2
    Re: Canadese herfstkleurtjes

    Prachtige reeks! Mooie kleuren en knappe compo's! Ik vind ze alledrie even mooi! Proficiat, Ann
    http://kadoosje.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Re: Canadese herfstkleurtjes

      Ook ik kan niet kiezen...
      Zijn alle 3 zo knap!!!

      Comment


      • #4
        Re: Canadese herfstkleurtjes

        drie prachtplaten ann, ga toch maar voor 2
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Canadese herfstkleurtjes

          Weer 3 heel mooie Ann waarbij het moeilijk is om te kiezen.
          Toch geef ik een lichte voorkeur aan 3

          Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
          Maar sinds we hier aan de westkust van Canada al bijna 3 weken met regen en veel wind te maken hebben, heb ik geen kans meer gehad om er nog eens met de camera op uit te gaan.
          Moest je deze zin weggelaten hebben zou ik al direct geneigd zijn om die mooie locatie te bezoeken.
          www.photo-rudi.be

          Comment


          • #6
            Re: Canadese herfstkleurtjes

            Schoon kleurtjes die vooral in de eerste foto heel goed tot hun recht komen.

            Comment


            • #7
              Re: Canadese herfstkleurtjes

              Een prachige reeks Ann.
              De eerste is mijn favoriet omdat ik van portret landschappen hou.Dat zal je ondertussen al wel weten.
              De tweede heeft een zeer mooi kleuren palet waarvan ik de diepte en schaduwen mooi vind.
              Aan de derde stoort me een beetje de drukte van de compo en lijkt me overbodig in deze reeks. En met de compo bedoel ik de linkse voorwerpen en bankjes wat mijn persoonlijke smaak niet is.
              Voor de rest zeer mooi van kleur alledrie en ik zou zeggen welcome back..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Canadese herfstkleurtjes

                Mooie reeks en ze staan wat mij betreft in de juiste volgorde
                Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Re: Canadese herfstkleurtjes

                  mooi en dan vooral die tweede Ann.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canadese herfstkleurtjes

                    Hele mooie, kleur- en sfeervolle herfstige reeks

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canadese herfstkleurtjes

                      3 mooie met voorkeur voor nummer 1 en 2. Ik moet wel zeggen dat ik de kleuren aan de harde kant vind, kan aan mijn scherminstellingen liggen. Desalniettemin fraaie reeks ! Gr. Francois
                      BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                      Flickr of Mijn Website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canadese herfstkleurtjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht

                        Maar sinds we hier aan de westkust van Canada al bijna 3 weken met regen en veel wind te maken hebben, heb ik geen kans meer gehad om er nog eens met de camera op uit te gaan.

                        Moest je deze zin weggelaten hebben zou ik al direct geneigd zijn om die mooie locatie te bezoeken.
                        En nu ben je niet meer geneigd om deze locatie te bezoeken?

                        Dank voor het langskomen,
                        Ann

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canadese herfstkleurtjes

                          Heel knappe reeks hoor.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canadese herfstkleurtjes

                            Knap werk Ann .
                            David Leemans
                            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canadese herfstkleurtjes

                              Voor mij de tweede

                              Alles ok met het buikje ?

                              greetz
                              Cheeta
                              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                              flickr

                              Comment

                              Working...
                              X