Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iMac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iMac

    Wou gewoon mijn buitengewone tevredenheid delen van mijn beste aankoop ( buiten m'n 5DmkII ) van de laatste 25 jaren !! Een nieuwe iMac !!! woooow, mocht ik het geweten hebben na meer dan 25 jaren ge***** (sorry voor de taal) met allerhande peecee's !!!
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

    https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

  • #2
    Re: iMac

    Welcome to the Mac-club !

    Bij Easy M gekocht ?
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

    Comment


    • #3
      Re: iMac

      Verplaatst naar geschikter forum . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: iMac

        Proficiat met je aanschaf. Je zult hier niet de enige Mac-ker zijn, al proberen we op te passen voor discussies Mac vs PC.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: iMac

          idd proficiat met je aankoop veel plezier ermee

          Comment


          • #6
            Re: iMac

            Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
            Welcome to the Mac-club !

            Bij Easy M gekocht ?

            gewoon bij mediamarkt opgepikt samen een iomega 1t errabyte kastje... maakt niet niet veel uit waar je hem koopt...
            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

            https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

            Comment


            • #7
              Re: iMac

              MDY, heb net je website bekeken. Er staan goeie pics bij. Onder andere bij B & W

              Comment


              • #8
                Re: iMac

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                MDY, heb net je website bekeken. Er staan goeie pics bij. Onder andere bij B & W
                bedankt, dat doet plezier.
                groet
                Marc
                Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

                https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

                Comment


                • #9
                  Re: iMac

                  Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
                  Wou gewoon mijn buitengewone tevredenheid delen van mijn beste aankoop ( buiten m'n 5DmkII ) van de laatste 25 jaren !! Een nieuwe iMac !!! woooow, mocht ik het geweten hebben na meer dan 25 jaren ge***** (sorry voor de taal) met allerhande peecee's !!!
                  veel plezier en welkom in de mac wereld.

                  Comment


                  • #10
                    Re: iMac

                    Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                    veel plezier en welkom in de mac wereld.
                    Ik dacht dat je puur Windows 7, sorry Ubuntu was en dat je je Mac verkocht had?

                    Comment


                    • #11
                      Re: iMac

                      uh ik heb wel eens een mac gehad maar die heb ik nooit verkocht maar weggegooit
                      ik had die mac weggegoot omdat hij te oud was en kapot was.
                      plus ik gebruik windows 7 en ubuntu 9.10 naast mekaar
                      dus je kunt zeggen dat ik 2 werelden gebruik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: iMac

                        maar ik gebruik geen mac meer hoor
                        maar ik weet wel dat mac heel gebruiksvriendelijk is.

                        ik heb mac niet meer gebruikt sinds 10 jaar geleden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: iMac

                          Welkom in de macclub.

                          etienne

                          Comment


                          • #14
                            Re: iMac

                            Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                            uh ik heb wel eens een mac gehad maar die heb ik nooit verkocht maar weggegooit
                            ik had die mac weggegoot omdat hij te oud was en kapot was.
                            plus ik gebruik windows 7 en ubuntu 9.10 naast mekaar
                            dus je kunt zeggen dat ik 2 werelden gebruik.
                            Met een Mac kan je zelfs taalfouten verbeteren en leestekens plaatsen.
                            Het is mij niet echt duidelijk of je dit met Windows ook kan.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • #15
                              Re: iMac

                              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                              Met een Mac kan je zelfs taalfouten verbeteren en leestekens plaatsen.
                              Het is mij niet echt duidelijk of je dit met Windows ook kan.
                              Vantje, ik weet niet hoe jij denkt, maar dit is toch wel een cynische
                              opmerking. Precies een slag onder de gordel; alhoewel, die "dt" regel werd er vroeger
                              ingehamerd en is toch zo moeilijk niet.

                              Als men reeds op tv en radio spreekt van: "THE BIG ASK"; je weet wel, die ecologische
                              sensibiliserende campagne. Weeral een taalblunder van jewelste!!!!
                              ASK is een werkwoord ( to ask ) en geen zelfstandig naamwoord.
                              Het moet dus zijn: THE BIG QUESTION
                              Ik weet niet of ze mac of pc gebruiken op de VRT....
                              Last edited by dyafani; 23 november 2009, 12:01.
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                              Comment

                              Working...
                              X