Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glow

    Stadstentoonstelling Glow in Eindhoven.Andere jaren waren er mooiere dingen om foto's van te maken maar er zaten er toch een paar mooie bij.






    Canon 40D - Tamron 28-75mm f2.8 , Sigma 70-200mm f2.8

  • #2
    Re: Glow

    Ik vind het eerlijk gezegd weinig zeggende foto's met een nogal slordige compositie.

    Comment


    • #3
      Re: Glow

      zoals gewoonlijk op BD weer erg goed onderbouwde comentaar
      Canon 40D - Tamron 28-75mm f2.8 , Sigma 70-200mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: Glow

        Oorspronkelijk geplaatst door zoemas Bekijk bericht
        zoals gewoonlijk op BD weer erg goed onderbouwde comentaar
        Je moet ook niet verwachten dat op elke post een uitgebreide analyse komt over de getoonde foto's.
        Bij deze kan ik Control-Z wel volgen en veel meer valt er over deze foto's eigenlijk niet te zeggen. Maar ik zal wat meer proberen te vertellen.
        Misschien nog een paar andere dingen, de scherpte ontbreekt ook. Ik vermoed dat je de eerste twee foto's uit de hand genomen hebt, wegens de hoge ISO. Dit zijn echt wel foto's die vanop statief moet nemen. Ik zou het diafragma ook wat meer toeknijpen (groter F getal).
        Probeer ook eens het blauwe uurtje.
        Maar het belangrijkste blijft wat Control_z al gezegd heeft, weinig zeggend en mindere compo. Maar om die twee dingen zo van hieruit te verbeteren is niet te doen.
        En deze tip kan ik je ook geven.
        Op BD kan je veel leren zoals ik ook gedaan heb maar dan op de volgende manier:
        - veel naar andere foto's kijken en de daar bijhorende commentaar
        - als een andere foto u aantrekt, uzelf afvragen waarom en eventueel proberen na te maken
        - ook al krijg je geen commentaar kan je daar uit leren -> uw foto is waarschijnlijk niks speciaal -> dan kan je zelf eens kijken naar een gelijkaardige foto hier op het forum die wel veel commentaar krijgt en probeer dan te vergelijken wat de verschillen zijn (of die andere poster heeft hier een grote vriendengroep )
        I put the sexy in dyslexia

        Comment

        Working...
        X