Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Old Railway Office @ London

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Old Railway Office @ London

    Hier nog eens een HDR-probeersel van mij
    Graag jullie commentaren, of ???

    Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM

  • #2
    Re: Old Railway Office @ London

    Sorry, maar dit is er lichtjes over. HDR is ( wat mij betreft ) ok, indien subtiel. Dit lijkt meer op een tekening.

    peter
    www.peterlaurent.be

    Comment


    • #3
      Re: Old Railway Office @ London

      Dit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
      Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM

      Comment


      • #4
        Re: Old Railway Office @ London

        Dit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
        ja maar dan zijn we ver weg van de fotografie natuurlijk.
        Dit is, zoals onlangs in een topic over hdr genoemd "een foto verklooien"

        Comment


        • #5
          Re: Old Railway Office @ London

          Je hebt je bedoeling mooi waar gemaakt!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Old Railway Office @ London

            Oei, dat is ook niet mijn ding hoor.

            Mvg
            Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

            Comment


            • #7
              Re: Old Railway Office @ London

              Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk bericht
              Dit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
              Foto zeker geslaagd.

              Grtn Werner
              D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.

              Comment


              • #8
                Re: Old Railway Office @ London

                Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk bericht
                Dit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
                neem dan verf en penselen, in plaats van een fototoestel!
                vind dit overdone en een slechte compo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Old Railway Office @ London

                  Het moet niet altijd een stel wolken zijn hé Bouk
                  Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Old Railway Office @ London

                    ik maak zelf regelmatig hdr's meestal probeer ik het echte doel van hdr na te streven en dat is de beperking die met je normale fotografie heb te overbruggen,ik hou meestal realistisch,hdr is oorspronkelijk bedoeld om zowel in hooglichten als de donkere delen detail te zien net zoals onze ogen kunnen ,hdr is een techniek die een beetje verkracht is om dat men er ook surrealische beelden mee kan creeeren,ik zelf durf dit ook soms doen en daar is niks mis mee zolang het maar mooi oogt en lekker kijkt en dat is nu net het probleem van deze hdr bewerking het is er echt TE over dit oogt totaal niet mooi,sorry maar dit hoort niet thuis in showcase ,eerst leren met de techniek omgaan en de probeersel daarvan in de de fotobeoordeling plaatsen en kritiek leren aanvaarden,het is niet omdat iemand totaal andere foto's maakt dat die geen oordeel kan maken of iets mooi is of niet,groeten tony

                    Comment


                    • #11
                      Re: Old Railway Office @ London

                      Niet lichtjes, maar ver erover. Echt niet mooi zo. De opname oogt bovendien erg rommelig.
                      Jochenvde Photography
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Old Railway Office @ London

                        Compositie valt nog mee, al is het iets te druk en te rommelig op de voorgrond. Wat die
                        HDR bewerking betreft ben ik het met de meeste voorgangers eens. Wat mij betreft moet
                        het op de eerste plaats toch nog een foto blijven. Maar goed, misschien zijn er ook wel
                        mensen die dit "schilderachtige" kunnen smaken

                        Comment


                        • #13
                          Re: Old Railway Office @ London

                          Het is natuurlijk ongewoon, maar ik vind het niet slecht. "Alles" moet toch kunnen ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Old Railway Office @ London

                            Ik begrijp de heftige reacties niet hoor.
                            Als het de bedoeling was om een soort schilderij te maken, is het toch geslaagd.
                            De compo zelf vind ik vooraan wel wat rommelig.

                            Soms begrijp ik de reacties op dit forum niet hoor...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Old Railway Office @ London

                              heel veel storende elementen en niet echt een foto meer. Maar toch omdat he top een tekening uit een of andere stripverhaal lijkt vind ik em ergens wel leuk

                              Comment

                              Working...
                              X