Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf aan de leiband

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf aan de leiband

    Hallo,

    Ik ben student aan de hogeschool Mechelen, in de richting multimedia en
    heb volgende opdracht gekregen:


    Opdracht : Fotograaf aan de leiband.



    Je zoekt een fotograaf waarbij je 1 dag stage mag lopen tijdens een professionele photoshoot. Dit kan gaan over verschillende vakgebieden: mode, sport, dieren, bedrijven tijdens deze photoshoot neem je foto’s en leer je enkele tips en trucs van professionele mensen wat instellingen van de camera, belichting, betreft.



    Je maakt van deze dag een presentatie waarin het geleerde en de genomen foto’s grafisch verantwoord worden weergegeven. Bedoeling is ervaring en routine opbouwen in nemen van professionele foto’s.



    Is hier iemand die mij hierbij kan helpen?

    Graag had ik een uurtje van je tijd gevraagd om in de maand november een photoshoot bij te wonen (dit hoeft echt geen ganse dag te zijn) ik begrijp dat dit nogal veel gevraagd is.

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Fotograaf aan de leiband

    Graag had ik een uurtje van je tijd gevraagd om in de maand november een photoshoot bij te wonen (dit hoeft echt geen ganse dag te zijn) ik begrijp dat dit nogal veel gevraagd is.
    altijd meer vragen dan je wenst te krijgen.
    Ik zou alleszins hoger mikken dan een uurtje.
    Op een dag is het mogelijk om het hele traject van lichtopstelling over opnamen, tot nabewerking en print mee te maken.
    Op een uurtje kan je inderdaad misschien snel wat leren over de camera-instellingen en belichting.
    Ik vermoed dat er fotografen zijn die je toch wat langer dan een uurtje in de studio (of locatie ter plaatse) willen om uitleg te geven.
    succes ermee.

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf aan de leiband

      Een goede organisatie is het halve werk.

      Enkele bedenkingen die bij mij opkomen:
      - je zet meteen druk op de ketel, want november is bijna voorbij
      - is jouw materiaal geschikt om eender welke fotograaf te volgen, terwijl zij/hij met z'n specialiteit bezig is?
      - ben je bereid verre verplaatsingen te doen, of moet die fotograaf binnen een bepaalde afstand wonen of werken?
      - ...
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf aan de leiband

        Misschien kan je eens bij enkele fotografen in de buurt binnen springen?
        Wie niet waagt niet wint hé...
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf aan de leiband

          Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
          Misschien kan je eens bij enkele fotografen in de buurt binnen springen?
          Wie niet waagt niet wint hé...
          Dat zou bij mij al de eerste stap zijn geweest die ik zou hebben gezet

          Comment

          Working...
          X