Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Herman V.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Herman V.

    Hoe het ook moge zijn en wat iedereen ook moge denken, het is een historische
    gebeurtenis.

    België is voortdurend "schipperen" en met Herman V. kan zich Europa geen betere
    schipper wensen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Proficiat Herman V.

    Historisch ...dat zeker.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Herman V.

      Is het niet aan de Europese burger om een president te kiezen ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Herman V.

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Is het niet aan de Europese burger om een president te kiezen ?
        Neen, het parlement wordt verkozen en die kiezen dan op hun beurt de voorzitter.
        Parallel aan de Belgische situatie: onze premier wordt toch ook niet rechtstreeks door de burger gekozen?
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Herman V.

          Leterme was ook een redelijk goede minister president tot hij eerste minister werd van dit landje.
          Goed bestuur, vijf minuten politieke moed enz.
          Ondertussen weten we wel beter.

          Ik wens Herman Van Rompuy veel geluk want Europa is net iets meer dan Vlaanderen en Wallonië.

          En nu kan de miserie weer beginnen in België.
          Dankzij Herman was het nu eens rustig geworden.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Herman V.

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Dankzij Herman was het nu eens rustig geworden.
            Mooi JA knikken naar het zuiden en het land is perfect bestuurbaar!
            Leterme zal terug premier worden, maar moeilijk gaat die niet meer doen denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Herman V.

              De mannen van "Blair" zullen bleiren denk ik.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Herman V.

                Ook van mij krijgt de beste man alle gelukwensen, een mooie bekroning op het geleverde werk van zijn carriere.

                Nu nog een nieuwe premier (Jean-Luc iemand ) als overgangsfiguur en we zijn vertrokken

                En even een zijsprongetje: we kunnen maar blij zijn dat onze pers nog niet de UK toer is opgegaan met hun laag bij de grond tactics.
                We hebben hier ook wel een hoge dosis kerktorenjournalistiek maar zo laag als over de plas zijn we gelukkig nog niet gevallen. Laat de UK'ers maar zwemmen in hun tranen.

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Herman V.

                  De hautaine houding van de Britten binnen Europa blijf ik hoe dan ook contraproductief vinden.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Herman V.

                    Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    De hautaine houding van de Britten binnen Europa blijf ik hoe dan ook contraproductief vinden.
                    die gaan nog eens uit de EU stappen die mannen... erg of niet? geen idee...

                    Ben content dat die verkiezing voorbij is... op ELKE nieuwsuitzending maar steeds opnieuw het gezeik van Herman is favoriet, kanshebber, bla bla bla... kwam neig aan mijn oren uit...

                    Dit is allesinds wel een historische gebeurtenis ja en wens hem toch veel geluk toe
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Herman V.

                      Als er één iemand is hier in België die ik het gun is het Meneer Van Rompuy wel ! Van alle ministers die ik ken ( en dat zijn er ondertussen toch al wat ) is hij één van de enige die na zo een rijk gevulde carrière nog met zijn voetjes op de grond staat , de rest hangt dan al lang te zweven , de ene wat hoger dan de andere ...
                      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Herman V.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht

                        Ben content dat die verkiezing voorbij is...

                        Dan is mij toch iets ontschoten: ik heb van verkiezingen niks gemerkt! Wel een aantal politici de koppen bij elkaar weten steken om iemand aan te duiden waarvan ze zeker konden zijn dat die zen-gewijze "JA" zal zeggen op wat de groten willen.

                        Ondemocratisch allemaal, toch!

                        g

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Herman V.

                          Die politici zijn toch allemaal verkozen door het volk? Je moet ook de macht van de Europese president niet overschatten hé.
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Herman V.

                            Oorspronkelijk geplaatst door giedo Bekijk bericht
                            Ondemocratisch allemaal, toch!
                            Toch niet want die politici die hun koppen bij elkaar gestoken hebben, zijn verkozen door ons allemaal.

                            Met rechtstreekse verkiezingen zal het niet goed aflopen met Europa denk ik. Nu is het geven en nemen. GB aanvaardt Van Rompuy (de keuze van de andere grote landen), maar krijgt een dikke troostprijs in de plaats.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Herman V.

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Is het niet aan de Europese burger om een president te kiezen ?
                              Gelukkig niet, Europa zou niet lang meer bestaan.

                              Comment

                              Working...
                              X