Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

    Zie op SLRGEAR en op ebay ENGELAND , USA en AMAZON dat er daar sinds september een VC VERSIE is van deze lens, zou omgerekent rond de 450 EURO kosten
    op SLRGEAR en AMAZON staan zeer goede reviews
    Zou optish nog beter zijn, en fotograferen tot op 1/5 sluitertijd uit de hand zou mogelijk zijn door de korte brandpuntafstand
    maar hier op geen webwinkels zoals digitalstreet of op de site van konijn niet te vinden
    Ben mij hier lokaal gaan bevragen en ze wisten hier niets van, ze gingen er eens voor bellen
    Iemand een idee of al ervaring mee?
    Last edited by wdwdlp; 18 november 2009, 21:56.
    Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
    Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

  • #2
    Re: Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

    Oorspronkelijk geplaatst door wdwdlp Bekijk bericht
    Zie op SLRGEAR en op ebay ENGELAND , USA en AMAZON dat er daar sinds september een VC VERSIE is van deze lens, zou omgerekent rond de 450 EURO kosten
    op SLRGEAR en AMAZON staan zeer goede reviews
    Zou nog beter optish zijn, en fotograferen tot op 1/5 DE sluitertijd zou mogelijk zijn door de korte brandpuntafstand
    maar hier op geen webwinkels zoals digitalstreet of op de site van konijn niet te vinden
    Ben mij hier lokaal gaan bevragen en ze wisten hier niets van, ze gingen er eens voor bellen
    Iemand een idee of al ervaring mee?
    als je wat rondkijkt vind je dit toch al bij een aantal webwinkels.
    die staat toch gewoon op stock oa bij cameranu.nl?
    Bekijk hier het overzicht van onze Tamron Zoom objectieven; bij Cameranu altijd scherp geprijsd en snel geleverd!

    Comment


    • #3
      Re: Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

      Dit topic gaat ook over die lens.

      Verder kan ik zeggen, dat ik de VC versie toch links hebben laten liggen, en toch de originele eerste versie heb gekocht. Ik heb er ook nog altijd geen spijt van!

      Op cameranu.nl is de nieuwe versie voor Nikon al te koop.
      Dus je kan mss daar ook meer informeren over de lens.

      Succes met je keuze!

      Comment


      • #4
        Re: Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

        [QUOTE=wdwdlp;2472466]en fotograferen tot op 1/5 DE sluitertijd zou mogelijk zijn door de korte brandpuntafstand
        /QUOTE]

        Kijk toch eerst eens wat u op het net kwakt.....

        Comment


        • #5
          Re: Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

          Voor Nikon gebruikers is het goed te bedenken dat deze lens een BIM heeft wat een veel tragere AF oplevert als de schroevendraaier.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

            Kijk toch eerst eens wat u op het net kwakt.....[/QUOTE]

            Als we maar Gelukkig zijn he Keesje, goe da gij da allemaal direct merkt bedankt .
            Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
            Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

            Comment


            • #7
              Re: Wat met Tamron 17-50 2.8 met VC

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Voor Nikon gebruikers is het goed te bedenken dat deze lens een BIM heeft wat een veel tragere AF oplevert als de schroevendraaier.
              Toch maar de tests afwachten. De eerst gebruikers ( uit de States) melden dat deze BIM veel beter is dan die op bv hun superzooms. Ik heb nog niemand horen klagen over de AF-snelheid.
              Kijk ook maar eens hier:
              http://www.photoshopphotography.com/...-50-vc-review/
              Last edited by lock; 20 november 2009, 21:30.

              Comment

              Working...
              X