Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadsbibliotheek Oostende + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stadsbibliotheek Oostende + update

    Alvast bedankt om te kijken.
    Ist etwa ?


    Update:

    Last edited by jeedeewee; 18 november 2009, 15:27.
    If it moves, shoot it with a Canon
    http://www.jeedeewee.be

  • #2
    Re: Stadsbibliotheek Oostende

    Spijtig van de bomen, maar daar kan je niks aan doen hé. Voor mij is de plaat geslaagd .
    Grtn Werner
    D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.

    Comment


    • #3
      Re: Stadsbibliotheek Oostende

      Scherpte en belichting zijn OK Maar de compo kon IMHO veel beter. Je hebt heel sterke lijnen in de foto die allemaal ergens willekeurig eindigen. Als je kan nog eens terug gaan en bv alleen de eerste twee blokken en de weerkaatsende driehoek in de foto nemen en de lijnen van het pad laten eindigen in de hoeken dan krijg je een mooie symetische compo met veel diepte
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Stadsbibliotheek Oostende

        en ineens de foto rechtzet want volgens mij staat ie een beetje scheef
        Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
        Fuji X10

        Comment


        • #5
          Re: Stadsbibliotheek Oostende + update

          Ik kies voor één en vind de compo best kunnen. Wat niet wil zeggen dat een symmetrie niet mooi kan zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Stadsbibliotheek Oostende + update

            1 vind ik super

            moet zeggen dank daar al eens ne foto genomen heb vanuit t'zelfde standpunt in de rapte... ging dat eigenlijk eens kwalitatief ( hopelijk) herhalen met wat meer tijd....
            Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

            Comment

            Working...
            X