Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet op zijn plaats in Fotofun

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet op zijn plaats in Fotofun

    De algemene richtlijn voor posting in fotofun is:
    Forum voor het tonen van uw grappigste foto's of bloopers
    en om die reden ga ik het telkens bezoeken maar ik erger me dood aan dat Ra ra wat is het splelletje waar steeds dezefde bezoekers komen.
    Daarom mijn vraag aan forumleiding:
    Is er geen mogelijkheid om in fotofun een onderafdeling "spelletjes" op te richten zodat ieder aan zijn trekken komt zonder anderen te storen die hiervoor geen interesse hebben?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

    Ik speel daar niet mee, maar da's toch fun met foto's, dus mag het wel denk ik. En één topic negeren is nu toch ook geen ramp als je je zo ergert.
    Canon Eos 450D
    Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
    Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

    Comment


    • #3
      Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

      snap je frustratie niet... als je die topic vervelend vind, ga dan gewoon niet kijken.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

        geen moeite me hoor, klik gewoon dat RA RA niet aan.
        weer een apart forumonderdeel lijkt me niet nodig.
        en het draait al jaren!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

          Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
          snap je frustratie niet... als je die topic vervelend vind, ga dan gewoon niet kijken.
          Heb me allicht wat te sterk uitgedrukt i.v.m. doodverveling; mea culpa
          Maar anderzijds bezoek ik het forum vooral omwille van zijn creatie, nl:Forum voor het tonen van uw grappigste foto's of bloopers.
          Bij de vermelding van nieuwe postings word ik dikwijls misleid omdat het enkel om de ra ra gaat. Zoals Bouk zegt klik ik dat Ra ra gedoe niet aan maar ik vind dat iets wat al meer dan 2 jaar draait mss best een eigen isoleercelletje verdient.
          Sorry wil niemand zijn pleziertjes ontnemen.

          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

            Omschrijving van dit forumonderdeel:

            Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
            Dus dit had bij chitchat gehoord, want het gaat niet over fotografie.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Omschrijving van dit forumonderdeel:
              Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken

              Dus dit had bij chitchat gehoord, want het gaat niet over fotografie.
              Neen, want mijn opmerking gaat wel over het (ge) of (mis)bruik van een forumonderdeel voorbehouden aan fotografie.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                ... Zoals Bouk zegt klik ik dat Ra ra gedoe niet aan maar ik vind dat iets wat al meer dan 2 jaar draait mss best een eigen isoleercelletje verdient .
                Breng hun niet op ideeën, Henri! Misschien stoppen ze binnenkort zeurende leden in zo'n celletje.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

                  Misschien mag deze thread ook naar fotofun? Ik heb er alvast eens goed mee gelachen.
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Niet op zijn plaats in Fotofun

                    dan mot je er nog wel een foto bijstoppen
                    hoe meer f**k hoe meer vreugd

                    **=ol

                    Comment

                    Working...
                    X