Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe smartphone

    Ik ben van plan mij een smartphone te kopen:
    -budget maximum 350 euro
    -minstens 5MP
    -mooi scherm
    -wifi
    -degelijk

    ik dacht aan de LG GC900-viewty-smart
    Heeft iemand deze? wat vinden jullie ervan?

    grtz
    ken
    ___

  • #2
    Re: Nieuwe smartphone

    Naar mijn weten en "ervaring" van gsm's is de iphone nog steeds de beste.
    Voor jouw bedrag kan je een 3g 16gb tweedehands vinden. Het enige dat deze niet heeft uit je lijst is een 5mp camera, maar toch zijn de foto's ermee fantastisch.
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe smartphone

      Neem hier even een kijkje

      LINK
      [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe smartphone

        uhu merci maar ik zou graag gebruikerervaringen hebben!
        maar toch al bedankt
        een iphone is niet echt mijn ding dus dat niet!

        alvast bedankt
        grtz ken

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe smartphone

          Ik heb een SAMSUNG S8000 JET en ben daar best tevreden over. Heeft alles uit je lijstje, maar in de tradiationele winkels wel €50 boven je budget.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe smartphone

            uhu.
            -samsung jet
            -lg arena
            -lg viewty smart

            voorlopig gaat het tussen deze
            alvast bedankt
            grtz ken

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe smartphone

              Ik heb onlangs zoiets gewonnen, denk ik. Zo'n mooi nieuwerwets ding met een kleuren- en touch-screen. Stom, want ik zou dat voor geen géld kopen ; we hebben al genoeg flauwekul. Kost iets van 375 Euro of zo. Samsung en dan een cijfer als 8100 of zo.
              ---------------
              Ik aarzel om hem in gebruik te nemen omdat ik nu een eeuwenoude Nokia heb (waarde 5 Euro of zo) maar die doet het prima voor wat ik ervan verlang : nu en dan eens een smsje versturen. Béllen ermee doe ik haast nooit en wie mijn nummer draait krijgt me evenmin aan de lijn : ik heb/neem geen tijd om me te laten storen terwijl ik met "belangrijker zaken" bezig ben. Bovendien ligt mijn gsm vaak ergens (ongezien) in de auto te slingeren, meestal in "mijn" portier. Een prettig idee dat ik "kan bellen als ik in panne zou vallen" (is mij onlangs voor het eerst in 15 jaar overkomen !).
              ---------------
              Een smsje vind ik nog nét kunnen omdat ik dat beschouw als een klein mailtje : je leest dat wanneer je kop ernaar staat en je beantwoordt het wanneer jij dat wil. Met andere woorden "men" verwacht niet onmiddellijk een antwoord en je wordt evenmin "koud op je nest gepakt" !

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                Ik heb onlangs zoiets gewonnen, denk ik. Zo'n mooi nieuwerwets ding met een kleuren- en touch-screen. Stom, want ik zou dat voor geen géld kopen ; we hebben al genoeg flauwekul. Kost iets van 375 Euro of zo. Samsung en dan een cijfer als 8100 of zo.
                ---------------
                Ik aarzel om hem in gebruik te nemen omdat ik nu een eeuwenoude Nokia heb (waarde 5 Euro of zo) maar die doet het prima voor wat ik ervan verlang : nu en dan eens een smsje versturen. Béllen ermee doe ik haast nooit en wie mijn nummer draait krijgt me evenmin aan de lijn : ik heb/neem geen tijd om me te laten storen terwijl ik met "belangrijker zaken" bezig ben. Bovendien ligt mijn gsm vaak ergens (ongezien) in de auto te slingeren, meestal in "mijn" portier. Een prettig idee dat ik "kan bellen als ik in panne zou vallen" (is mij onlangs voor het eerst in 15 jaar overkomen !).
                ---------------
                Een smsje vind ik nog nét kunnen omdat ik dat beschouw als een klein mailtje : je leest dat wanneer je kop ernaar staat en je beantwoordt het wanneer jij dat wil. Met andere woorden "men" verwacht niet onmiddellijk een antwoord en je wordt evenmin "koud op je nest gepakt" !
                Da zulde toch altijd zien hé , geen interesse en dan zoiets winnen
                Afin, ge weet aan wa prijs ge tem kunt verkopen ...

                On topic ;
                Ik ben al weken aan het wachten op de nokia E72 ( misschien niet echt een smartphone)
                Maar ik wil een volledig toetsenbord ( ik haat sms'jes in te drukken op zo'n nummeriek toetsenbord) en ik haat het om elke dag mijn gsm te moeten opladen ( of toch bijna elke dag) , en zo een E72 doet ECHT laaaaaaang

                Groetjes

                Erwin

                PS; oh ja en ik haat het om in vole zon sms'jes te moeten indrukken op zo een touchscreen
                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe smartphone

                  nokia N82

                  kijk eens op gsmarena

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe smartphone

                    Schrap die LG's maar rap.. Moet de eerste nog tegenkomen die daar tevreden over is..
                    Voor een goeie camera moet je niet naar een htc kijken. Nokia heeft wel wat goeds.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe smartphone

                      Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                      Ik ben al weken aan het wachten op de nokia E72 ( misschien niet echt een smartphone)
                      Ik had dit eerder moeten zeggen ..


                      Erwin
                      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe smartphone

                        Zeggen wel model het beste is voor dat bedrag is onmogelijk zonder te weten wat je ervan verwacht. Elk model heeft zijn specifieke voor- en nadelen
                        http://www.mimoza.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe smartphone

                          goede internet mogenlijkheden
                          goede camera
                          mooi scherm!

                          di verwacht ik ervan!

                          grtz ken

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe smartphone

                            toetsenbord? mail? extra software? batterij?
                            http://www.mimoza.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe smartphone

                              Voor 350€ en minder heb je tegenwoordig al mooie dingen hoor, hier zijn enkele voorbeelden :









                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X