Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bath and Body works

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bath and Body works


    Mvg,

    Philippe

  • #2
    Re: Bath and Body works

    mist weerspiegeling en das jammer.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bath and Body works

      Voor een SC-foto kan deze mij niet echt bekoren.
      Op zich geen onverdienstelijke poging, maar er moet nog wat aan gesleuteld worden.
      Ik vind het onderwerp nogal saai in beeld gebracht, staat trouwens ook niet echt recht (maar dat is uiteraard een vlot te corrigeren detail).
      Wat ik ook een minpuntje vind is de belichting. Deze is te donker. Ik veronderstel dat de achtergrond uit witte tegels bestaat, maar op de foto zie ik grijze tegels. Het enig dat in deze foto echt wit is, is de weerkaatsing van de lichtbronnen in de flesjes. Gans de foto oplichten dus.
      Verder komen de stoppen niet los van de achtergrond. Vooral de stop van het rechterflesje vervloeit helemaal met de achtergrond.
      Ook vind ik het jammer dat de verticale voeg samenvalt met de linkerrand van het flesje.
      Misschien dat mijn opmerkingen wat al te negatief overkomen, maar zoals reeds eerder gezegd, er zit wel degelijk potentie in, maar doe dit opnieuw en let meer op de datails.

      Verder zou ik deze foto in stillevens geplaatst hebben.

      Groeten,
      Geert Van Dam

      Comment


      • #4
        Re: Bath and Body works

        Bedankt voor de reacties allebei, en mijn welgemeende excuses om dit (gedrochtje) in SC te zetten, zal het de volgende keer op de juiste plek neerpoten!

        Special thanks to Appendix, dingen zoals dat met die voeg had ik nog niet eens opgemerkt!

        Quote: Verder komen de stoppen niet los van de achtergrond. Vooral de stop van het rechterflesje vervloeit helemaal met de achtergrond.

        Hoe kan ik dit oplossen in het vervolg? Flesjes beetje verder van de muur zetten? Groter diafragma?

        Nogmaals hartelijk bedankt, en als ik geen "opbouwende kritiek" zou kunnen verdragen, wat is dan het nut van een foto te posten?

        Me = Back to practice!
        Last edited by momosportwagon; 17 november 2009, 10:49.

        Comment

        Working...
        X