Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blackberry Bold 9000 vraagje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blackberry Bold 9000 vraagje...

    Graag jullie hulp...

    Kan je op de Blackberry Bold, zonder extra BB abonnement, via wifi je mails ontvangen en versturen ?
    Bij de i-pod en i-phone van aplle kan dat wel...
    Kan dat dan bij de blackberry ook, zonder extra kosten ??

  • #2
    Re: Blackberry Bold 9000 vraagje...

    Hallo,

    Je kan dan via wifi surfen en zo je mails binnenhalen.
    Zonder abonnement kan je geen extra mailaccount aanmaken - speciaal voor de BB.
    Ik heb deze BB Bold en ben nog steeds aan het uitkijken naar de voordeligste oplossing voor een BB abonnement ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Blackberry Bold 9000 vraagje...

      Ik kan inderdaad bevestigen wat Jaja schreef, geen abo nodig als je over WiFi werkt.
      Ik ben na enkele omzwervingen (lees: HTC toestellen) het toestel gevonden die het beste bij mij past (BB 9000). Ik gebruik mijn eigen persoonlijk E-mail adres, verder de maandelijkse bijdrage aan Proximus, een extra bovenop het abo voor meer bandbreedte en een jaarabo bij Hostbasket voor het gebruik van de B(lackberry) E(nterprise) S(erver).
      Niet goedkoop allemaal maar ik lees wereldwijd mijn emails en hoe BB het klaarspeelt weet ik niet maar elke test is er het overeens dat BB de beste datacompressie heeft.

      Comment


      • #4
        Re: Blackberry Bold 9000 vraagje...

        Bedankt voor jullie hulp !! Op dat vlak ben ik nog een beetje een dummie...

        Kan ik dan wel enkel via wifi een melding krijgen van inkomende mails ? > Zo ja, via welke instellingen ?
        Dus dan kan ik dat ook via mijn reeds bestaande account ? (skynet)
        Hebben jullie een idee hoe ik dat instel op de bold 9000 ?

        Of surf ik via wifi naar bv skynet, om daar met password mijn mails te bekijken ?

        Comment

        Working...
        X