Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extreme HDR

    Duizenden manieren om je foto's te verklooien in naberking maar Hdr software geeft de beste resultaten zo te zien.

  • #2
    Re: Extreme HDR

    zitten toch prachtige dingen tussen. Al lijken ze niet meer echt, eerder getekend
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Extreme HDR

      ik vind er verschillende schitterende prenten bijzitten... "verklooien" is naar mening niet de juiste woordkeuze ..
      People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
      http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

      Comment


      • #4
        Re: Extreme HDR

        Er zitten wel prachtige plaatjes bij, maar mij kan het toch niet echt smaken.
        Een beetje TE gewoon, maar het woord rommel/verklooien zou ik nu ook weer niet gebruiken..

        Comment


        • #5
          Re: Extreme HDR

          Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
          Duizenden manieren om je foto's te verklooien in naberking maar Hdr software geeft de beste resultaten zo te zien.
          hier volg ik.
          alleen al dat grote fotografen zich niet bezig houden met hun foto's te verklooien met extreme hdr bewerkingen, moet toch al veel zeggen.
          hdr is spelen met de computer, maar leidt ons van de fotografie af.
          fotografie draait wezenlijk om licht en compositie.
          van een matige foto kan je nooit een goede maken met overmatige nabewerking.

          Comment


          • #6
            Re: Extreme HDR

            Veel heeft dit niet meer met fotografie te maken ... eerder hoe het beste foeffelen om een speciaal effect te bekomen
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Extreme HDR

              Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
              Duizenden manieren om je foto's te verklooien in naberking maar Hdr software geeft de beste resultaten zo te zien.
              gelukkig is er nog weerwerk.

              Comment


              • #8
                Re: Extreme HDR

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                gelukkig is er nog weerwerk.
                Ik kan hier alleen maar bijtreden..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Extreme HDR

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  gelukkig is er nog weerwerk.
                  Haha

                  In se gaat het nog wel om interessante technieken, maar blijkbaar wordt het tegenwoordig nogal fel misbruikt. Een slechte foto blijft toch slechte foto, en met al die tonemapping en whatever slagen ze er precies ook geweldig goed in om gewoon goede foto's om te toveren in rotzooi.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Extreme HDR

                    ik ben wel voor HDR maar deze foto's zijn er echt over imo
                    beetje HDR verkrachten....
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Extreme HDR

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      hier volg ik.
                      alleen al dat grote fotografen zich niet bezig houden met hun foto's te verklooien met extreme hdr bewerkingen, moet toch al veel zeggen.
                      hdr is spelen met de computer, maar leidt ons van de fotografie af.
                      fotografie draait wezenlijk om licht en compositie.
                      van een matige foto kan je nooit een goede maken met overmatige nabewerking.
                      Het is mij niet bekend welke jouw criteria zijn om van "grote" fotografen te spreken, en of die lijst met zgn. grote fotografen dan representatief is mij ook een raadsel, maar het volgzame karakter van zo een opmerking is wel vreemd; alsof jij jouw camera ook in brand gaat steken mochten die zgn. grote fotografen dat doen
                      Naar mijn mening staan er in het lijstje van de TS wel degelijk hele mooie beelden en is "verklooien" voor die dan ook ongepast. Ik kan akkoord gaan dat een draak van een foto nooit een superfoto wordt na bewerking, maar een goeie kan je in ieder geval bewerken tot een hele goeie ...
                      People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
                      http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

                      Comment

                      Working...
                      X