Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Canon] welk verschil?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Canon] welk verschil?

    Is er tussen deze twee lenzen?

    http://www.digicamshop.be/product-ga...n-voor-canon/0

    http://www.konijnenberg.be/product/5...o_hsm_can.html

    Uitgezondert dat bij Digicamshop er "macro" bij staat en bij Konijneberg niet?
    Ik wacht nu al een paar weken tot er een nieuwe voorraad bij Digicamshop binnenkomt, maar het begint wat te duren... Is er geen wezenlijk verschil, bestel ik hem bij konijneberg, tenandere, hij is daar iets goedkoper ook.

    Graag uw mening aub!

    Bedankt!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

  • #2
    Re: [Canon] welk verschil?

    Zonet de specificaties bekeken, met name de vergrotingsfactor (1:3.5) en deze is gelijk, evenals de andere fysieke specificaties, dus het gaat wel degelijk om dezelfde lens.

    Comment


    • #3
      Re: [Canon] welk verschil?

      Er is denk ik geen verschil tussen de vernoemde lenzen.

      Comment


      • #4
        Re: [Canon] welk verschil?

        De prijs verschilt klaarblijkelijk (sorry voor de stomme post, maar het was het
        uitgesproken moment om "klaarblijkelijk" nog eens vanonder het stof te halen)
        Follow me on neonpxl.com

        Comment


        • #5
          Re: [Canon] welk verschil?

          hehehe

          Wel, als ik de twee lenzen bekijk, zijn er verschillen waarneembaar enkel in de belettering op de lens zelf (kan niet goed genoeg zien wat er exact wel/niet vermeld wordt.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: [Canon] welk verschil?

            Digicamshop is over het algemeen iets duurder (door de inbegrepen verzendkosten oa) + past zijn prijzen niet zo vaak aan als Konijneberg. Daar zit het verschil hem.

            Comment


            • #7
              Re: [Canon] welk verschil?

              Als je gewoon bij sigma kijkt, blijkt dat er maar één II versie is, dat plaatjes en prijzen dan niet goed wordengeupdate of dat het type er niet goed bij vermeld wordt, is alleen maar slordig.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: [Canon] welk verschil?

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Als je gewoon bij sigma kijkt, blijkt dat er maar één II versie is, dat plaatjes en prijzen dan niet goed wordengeupdate of dat het type er niet goed bij vermeld wordt, is alleen maar slordig.

                Kan ik beamen...
                Maar aan de andere kant: kan het dan niet zijn dat Konijneberg de 'oude' versie van de 70-200 f2.8 verkoopt en digicamshop de 'nieuwe' versie van de lens (met vermelding Macro)?

                Allez, ik tast even in het duister omdat ik deze lens liever gisteren had dan vandaag, maar dan toch wel de goeie beslissing wil nemen en wil weten of er verschil in zit dan niet.
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • #9
                  Re: [Canon] welk verschil?

                  klopt de een is de nieuwste en de andere is de oudere. (productie gestaakt)
                  Sigma Corporation of America is a subsidiary of the Sigma Corporation, a Japanese based family owned manufacturer of DSLR cameras, camera lenses and camera accessories. Founded in 1961, Sigma Corporation prides itself on high quality and innovative photographic equipment.


                  Maar het hoeft alleen maar het plaatje van de lens tezijn die oud is, want ze hebben het over hsmII.
                  En de oude is hsm en gestaakt met verkoop.
                  Dus als je het zeker wilt weten dan zal je moeten bellen voor de zekerheid.
                  Last edited by Forestwalker; 13 november 2009, 16:55.

                  Comment


                  • #10
                    Re: [Canon] welk verschil?

                    Zou me heel sterk verbazen dat ze bij Konijn nog een oud model in voorraad zouden hebben.
                    Een foto zegt niks, waarschijnlijk heeft een van de twee een oudere foto online gezet.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: [Canon] welk verschil?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                      Kan ik beamen...
                      Maar aan de andere kant: kan het dan niet zijn dat Konijneberg de 'oude' versie van de 70-200 f2.8 verkoopt en digicamshop de 'nieuwe' versie van de lens (met vermelding Macro)?.
                      er staat bij beide duidelijk II in de kop.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                      Comment

                      Working...
                      X