Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Julius Shulman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Julius Shulman

    Hallo,

    Voor school kreeg ik een opdracht over een bekende Fotograaf.
    We kregen een lijst en ik koos voor architectuur en natuurlijk Julius Shulman.

    Nu moet ik 20 goede foto's maken in de stijl van deze fotograaf ..
    Maar ik wil niet heel België afrijden voor 1 opdracht .
    Dus mijn vraag luid als volgt : Iemand die een iedee heeft waar er moderne architectuur is in België en zo dicht mogelijk bij elkaar . Ik heb heel google afgezocht maar ik vindt niet echt wat ik zoek.

    Voorbeelden van foto's van Shulman:




    Mvg Lionel

    Edit Mod Franciskine : Niet zelfgemaakte foto's horen achter een linkje, daarom de aanpassing
    Last edited by Franciskine; 13 november 2009, 05:24.
    Like it Facebook
    Flikr
    Website Original Frame

  • #2
    Re: Julius Shulman

    Het gaat toch om de stijl van fotograferen en niet om de gebouwen, dan kun je elk gebouw gebruiken oud of nieuw.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Julius Shulman

      20 goede foto's maken, lijkt me een onmogelijke opdracht hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Julius Shulman

        Inderdaad, voor 20 goede foto's heb je véél tijd nodig en verschillende seizoenen.
        Ik vind goed kunnen selecteren en bijvoorbeeld tot vijf goede foto's komen uit honderd opnamen, zeker zo belangrijk.

        Comment


        • #5
          Re: Julius Shulman

          leerkracht zelf weet niet veel van fotografie .. naja dacht het ook dat het een onmogelijke opdracht was !!

          Als ik thuis kom met 200 opnamens heb ik er mischien een 10 tal goeie tussen ..
          Op mijn niveau natuurlijk !

          En idd . daar scoor je een punt die zelfde gebouwen zal ik hier niet vinden ! Maar dezelfde stijl mischien wel. Een kerk bevoorbeeld zal ik niet kunne fotografieëren .
          Zijn stijl is meer bauhaus gericht ofniet ?

          Btw: thx mod
          Like it Facebook
          Flikr
          Website Original Frame

          Comment


          • #6
            Re: Julius Shulman

            Van waar ben je?

            Maastricht (net over de grens) heeft anders wel wat te bieden op het vlak van moderne architectuur, naast natuurlijk de bekende historische gebouwen.

            This website is for sale! wereldpagina.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, wereldpagina.nl has it all. We hope you find what you are searching for!


            En als je dan toch naar Maastricht zou gaan ligt Luik vlakbij, dus qua moderne architectuur zeker even stoppen bij het station Liège-Guillemins.
            Canon Eos 450D
            Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
            Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

            Comment


            • #7
              Re: Julius Shulman

              Oké dank u !

              Ik ben Van Halle, Vlaams Brabant.
              centraal België dus .

              Morgen ga ik eens een tourke doen in Antwerpen
              Like it Facebook
              Flikr
              Website Original Frame

              Comment

              Working...
              X