Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal leden BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aantal leden BD

    Momenteel zijn we met meer dan 30.000 leden.De laatste 15 maanden zijn er 10.000 bijgekomen maar in die 15 maanden zijn er maar ong. 1000 actieve leden bijgekomen en dat vind ik toch weinig.
    Daar zit " SHOOT " wel voor iets tussen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Aantal leden BD

    tja ik heb ergens in mei of juni een toppic geplaats dat we over de kaap van de 25 000 leden gingen (vind het niet meer terug)
    zo zie je maar alleen het laatste half jaar zijn er 5 000 bij gekomen
    denk wel degelijk dat SHOOT er voor iets tussen zit
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Aantal leden BD

      Is ook meteen wel een stuk moeilijker om overal op te reageren...
      Maar we doen ons best..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Aantal leden BD

        Troost jullie, op 01/01/10 heb je een lid bij.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Aantal leden BD

          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          1000 actieve leden bijgekomen en dat vind ik toch weinig.
          hoe wordt dat ook al weer berekend?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Aantal leden BD

            Hey juppekes

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            hoe wordt dat ook al weer berekend?
            grt,bouk.
            Zijn dit niet de leden die de in de laatste 3 maanden eens ingelogd zijn op het forum
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Aantal leden BD

              Sommige mensen vinden zelfs met de zoekfunctie hun eigen draadjes niet terug.

              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              tja ik heb ergens in mei of juni een toppic geplaats dat we over de kaap van de 25 000 leden gingen (vind het niet meer terug) ...
              KLIK!

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              hoe wordt dat ook al weer berekend? grt, bouk.
              Zelfs Bouk blijft er moeite mee hebben: KLIK!
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Aantal leden BD

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Sommige mensen vinden zelfs met de zoekfunctie hun eigen draadjes niet terug. :



                Zelfs Bouk blijft er moeite mee hebben: KLIK!
                gevonden bedankt hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Aantal leden BD

                  HIER mijn bericht van de 20.000.
                  Vele nieuwkomers plaatsen een foto in " Shoot challenge " en voor de rest niets meer te zien of te horen.'k Veronderstel dat Shoot goed boert.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aantal leden BD

                    Hey juppekes

                    Hier mijn bericht van 10.000 leden
                    Bootjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aantal leden BD

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Momenteel zijn we met meer dan 30.000 leden.De laatste 15 maanden zijn er 10.000 bijgekomen maar in die 15 maanden zijn er maar ong. 1000 actieve leden bijgekomen en dat vind ik toch weinig.
                      Daar zit " SHOOT " wel voor iets tussen.
                      Als er al 30.000 betalende leden zijn, gaat het hier dan nog wel over een vzw?
                      Of bezie ik dat verkeerd?
                      Ik ben nu maar te 'gast' maar wil mijn bijdrage wel leveren aan BD in 2010, maar ik twijfel of dit wel de moeite waard is.
                      (Heb de voordelen gelezen gehad)
                      Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aantal leden BD

                        Oorspronkelijk geplaatst door Saxofonske Bekijk bericht
                        Als er al 30.000 betalende leden zijn, gaat het hier dan nog wel over een vzw?
                        Of bezie ik dat verkeerd?
                        Ik ben nu maar te 'gast' maar wil mijn bijdrage wel leveren aan BD in 2010, maar ik twijfel of dit wel de moeite waard is.
                        (Heb de voordelen gelezen gehad)
                        Daar staat nergens dat het 30.000 betalende vzw leden zijn.
                        Als je op termijn bekijkt wat je hier geleerd hebt kan je een steentje bijdragen voor het voortbestaan van BD,da's op zich al een reden om niet te twijfelen.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aantal leden BD

                          Ja das ook weer waar
                          Enfin ik wil men steentje wel bijdragen ook al weet ik niet of het zal lonen.
                          Maar volstaat het om het bedrag over te schrijven met vermelding '2010' en men nickname?
                          Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aantal leden BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door Saxofonske Bekijk bericht
                            Ja das ook weer waar
                            Enfin ik wil men steentje wel bijdragen ook al weet ik niet of het zal lonen.
                            Maar volstaat het om het bedrag over te schrijven met vermelding '2010' en men nickname?
                            Lees DIT eens.
                            Mailtje van Belgium Digital :
                            Beste forumgebruiker,

                            Een nieuw jaar staat voor de deur.
                            Ook in 2010 kan je rekenen op Belgiumdigital als de thuishaven voor je passie voor digitale fotografie.

                            Voor het begin van dit nieuwe werkjaar willen we enkele afspraken in herinnering brengen.


                            1° vzw-lidmaatschap
                            -------------------
                            Een vzw-lidmaatschap begint op 1 jan. en eindigt op 31 dec.
                            Je lidmaatschap kan je vernieuwen vanaf 1 januari 2010.
                            Voor nieuw of vernieuwing van je lidmaatschap ga je als volgt te werk:

                            Via de menubalk (website) à VZW -> lnschrijven -> .

                            of volg de link: http://www.belgiumdigital.com/vzw/inschrijven
                            Controleer of je gegevens correct zijn ! Na elke algemene vergadering moeten we samen met het verslag ook een ledenlijst versturen naar de Rechtbank van Koophandel (Griffie).
                            Deze lijst moet alfabetisch zijn volgens familienaam.

                            Let daarom bijzonder op het onderscheid tussen voornaam en naam (= familienaam).

                            Tot 31 januari 2010 kan je nog gebruik maken van je huidige lidmaatschap. Mocht je voor het verstrijken van deze datum je lidmaatschap nog niet hebben bevestigd en betaald dan zal jouw forumstatus automatisch worden teruggebracht naar gewoon forumlid. (ter info: De eventuele inhoud van je portfolio en toegang ertoe zal worden verwijderd.)

                            Zoals in de voorbije jaren bieden we onze vzw-leden
                            - toegang tot een privaat VZW-forum
                            - toegang tot en stemrecht op de halfjaarlijkse algemene ledenvergaderingen
                            - portfolio mogelijkheden via het forum
                            - gratis ongevallenverzekering (lichamelijke schade) bij erkende Shooting Days
                            - mogelijkheid tot gebruiken van de professionele flitsinstallatie
                            - korting en andere voordelen op BelgiumdigitalLive 2010
                            - korting op gadgets en BOF-boeken
                            - jaarabonnement op SHOOT magazine (6 nummers) indien we je betaling ontvangen uiterlijk op 10/01/2010.


                            2° Abonnement op Shoot
                            ----------------------

                            Als je bezig bent met het aanpassen van je persoonlijk vzw-profiel, zet dan ook een vinkje bij MINOC indien je een abonnement op Shoot wenst. Dit moet gebeuren voor 10/01/2010.


                            3° Book of Fame 2009
                            --------------------
                            Tot 10/01/2010 kun je de boeken (ook 2008 en 2007) nog aan voordeeltarief kopen.

                            Meer informatie in het volgende topic:

                            Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.



                            4° aanpassing van het forumreglement.
                            -------------------------------------
                            Als je verkiest om in 2010 het forum interactief te gebruiken, dan verbind je je ertoe om ook het reglement te aanvaarden.

                            Mocht je het aangepaste reglement nog niet gelezen hebben, dan verwijzen we hiervoor naar :

                            Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.



                            5° Algemene Vergadering VZW
                            ---------------------------
                            Voor vzw-leden plannen we een AV op zaterdag 24 april 2010 in Blankenberge.

                            Naast de verplichte AV voorzien we ook een workshop. Meer detail over het programma volgt als het dagprogramma definitieve vorm en inhoud heeft, ten laatste eind maart.

                            Gelieve 24 april 2010 al te reserveren indien je erbij wil zijn.


                            6° Promo-actie voor BD-leden
                            ----------------------------
                            Het Computerwinkeltje (HCW) biedt gratis verzending aan voor alle online bestellingen in de maand januari 2010.
                            Gebruik hiervoor bij je online bestelling de promocode BELGDIGI1
                            Wie een BOF2009 bestelt en afhaalt in een HCW winkel krijgt als promotie 10% korting op de aankoop van 'Het Lightroom 2 boek voor digitale fotografen' of 'Het Photoshop CS4 boek voor digitale fotografen', beide van de welbekende Scott Kelby.
                            (Enkel de editie BOF2009 is in de HCW af te halen. Na ontvangst van je betaling op de rekening van Belgiumdigital word je verwittigd dat je het boek kan afhalen.)

                            Wij wensen je nog een fijn oudejaar en alvast de beste wensen voor 2010.

                            Namens het bestuur en medewerkers van Belgiumdigital.
                            Last edited by Macroshopper; 29 december 2009, 00:20.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aantal leden BD

                              En de prijs... ben die vergeten en vind ik gelijk niet terug...
                              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X