Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor D50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens voor D50

    Hi

    ik heb mijn oog laten vallen op de/:
    - Sigma NA18-250MM 18-250mm F3.5-6.3 DC OS HSM
    of
    - Sigma 18-200mm F 3.5-6.3 DC OS Nikon

    mijn voorkeur gaat naar de 18-250 maar wat ik mij afvraag, gaat die ingebouwde motor geen problemen geven op mijn D50 aangezien ik geen lenzen nodig heb met ingebouwde motor.

    De lens zal vooral dien voor het fotograferen van de Kids die aan het spelen zijn op het strand en als allrounder op reis.
    Nikon D50 18-55mm / AF70-300 / 50mm 1.8 / Breeeeeedhoek sigma 10-20mm

  • #2
    Re: Lens voor D50

    Die ingebouwde motor, die ook in de tweede zit, gaat geen problemen opleveren.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Lens voor D50

      Hallo,

      Dit objectief is de opvolger van de 18-200mm f/3.5-6.3 DC OS, 13.8x superzoomlens.

      De ingebouwde Optische Stabilisatie (OS) compenseert trillingen, waarmee langer uit de hand kan worden gefotografeerd. Het zoekerbeeld wordt hiermee ook gestabiliseerd.De 18-250mm is een prima lens, niet te zwaar maar de OS is welkom, zeker voor vakantiekiekjes . Kost ong. 140 € meer dan zijn voorganger.

      Wat de motor betreft; geen probleem
      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

      BD1614BE

      Comment


      • #4
        Re: Lens voor D50

        Oorspronkelijk geplaatst door bballer Bekijk bericht

        mijn voorkeur gaat naar de 18-250 maar wat ik mij afvraag, gaat die ingebouwde motor geen problemen geven op mijn D50 aangezien ik geen lenzen nodig heb met ingebouwde motor.
        integendeel... de motor is een verbetering, daardoor gebeurd de scherpstelling normaal sneller...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Lens voor D50

          bedank voor jullie vlugge reactie

          ik zal dan voor de 18-250 kiezen
          Nikon D50 18-55mm / AF70-300 / 50mm 1.8 / Breeeeeedhoek sigma 10-20mm

          Comment


          • #6
            Re: Lens voor D50

            In je huidige 18-55 zit ook een motor.

            Comment

            Working...
            X