Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's weg op forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's weg op forum

    Wat ik jammer vind, is dat bij artikelen die normaal 'vast' op het forum staan de bij de tekst bijhorende foto's niet meer te zien zijn.(wat meer voorkomt bij gewone topic's)
    Wat het rapport van de opsteller aan BD eigenlijk teniet doet, en wat je niet verwacht van een fotografie forum die zo een hoog niveau heeft als dit hier.
    Bv, Brandpuntafstanden vergeleken deel 2 07/02/2009 , is zo een bijdrage, en er zijn er wel meer, die , na een korte periode al de bijhorende foto's moeten missen.
    Jammer, zeker voor belangrijke rapporten.
    Imac en Canon... de max

  • #2
    Re: foto's weg op forum

    [Mod]Omdat jouw post (terechte opmerking, trouwens) niet thuishoorde in het Shoot subforum, heb ik het naar Algemeen verplaatst. Hopelijk krijg je hier de nodige aandacht.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: foto's weg op forum

      De aangehaalde foto's in een van de "tips en trucs" staan niet op de server van BD maar op de Flickr-ruimte van een van de leden (azhrarn). Misschien eens contact opnemen met hem om te zien of hij ze (on)bewust heeft verwijderd...

      EDIT : bij nader toezien blijken de foto's nog steeds aanwezig bij Flickr (klik op ontbrekende foto). Alleen is de link naar de afbeelding in het artikel zelf niet meer correct. De URL is blijkbaar veranderd. Misschien een gevolg van een verplaatsing van de afbeelding bij Flickr ?
      Last edited by filipo; 11 november 2009, 15:48.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment

      Working...
      X