Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkleumde libel en jonge salamander

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verkleumde libel en jonge salamander

    Veel libellen krijg je half oktober niet meer te zien. Deze had het al zo koud dat ik heel dichtbij kon komen.

    De salamander, een jong exemplaar, trof ik aan onder een steen die ik regelmatig wegnam om een hoopje slakkeneitjes te fotograferen. Snel een foto genomen en het beestje terug onder de steen gezet. Wel jammer dat ik nu de evolutie van die eitjes niet meer kan vastleggen.

    [1]



    [2]



    Groet,

    Gabriël
    Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

  • #2
    Re: Verkleumde libel en jonge salamander

    80 keer bekeken en geen enkele reactie
    Ik vind de eerste knap!
    Groetjes Hendrika

    Comment


    • #3
      Re: Verkleumde libel en jonge salamander

      doe mij ook maar je eerste
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Verkleumde libel en jonge salamander

        Er zit echt zoveel detail in die eerste foto.

        Heel mooi.
        [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

        Comment


        • #5
          Re: Verkleumde libel en jonge salamander

          voor mij ook de eerste, 't is een leuk kopke
          Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
          http://gallery.atsharp.com

          Comment


          • #6
            Re: Verkleumde libel en jonge salamander

            Bedankt voor de reacties.
            Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

            Comment


            • #7
              Re: Verkleumde libel en jonge salamander

              Absoluut de eerste voor mij die is mooi omdat er wat gebeurt, de tweede zegt me niet zoveel, de salamander lijkt er wel een beetje ingeplakt te zijn.
              Groetjes Marlies

              https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

              Comment


              • #8
                Re: Verkleumde libel en jonge salamander

                Beide foto's zijn , toch heb ik iets liever de 2de!! Zijn beide foto's in je eigen tuin genomen?
                Follow me on neonpxl.com

                Comment


                • #9
                  Re: Verkleumde libel en jonge salamander

                  voor mij ook je eerste ,zuivere scherpe details

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verkleumde libel en jonge salamander

                    Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
                    Beide foto's zijn , toch heb ik iets liever de 2de!! Zijn beide foto's in je eigen tuin genomen?
                    Ja. Er zitten nogal wat salamanders in de tuin en dit jaar krioelde de vijver van de salamanderlarven. Het exemplaar op de foto is enkele maanden oud. Ik denk dat het een kleine watersalamander is.

                    De libel zat op de terrastegels aan de rand van de vijver. Het terras ligt pal op het zuiden en het was een zonnige dag. De tegels straalden warmte uit. De foto is gemaakt op 18 oktober.

                    Groet,

                    Gabriël
                    Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

                    Comment

                    Working...
                    X