Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Begineling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Begineling

    Ik ben deze maand gestart met het kopen van materiaal voor fotographie
    een A200van sony een lens 70-400 G ssm sony een sal 16/80MM valeu Pack Carl Zeiss vario sonnar T met op het alles polarisatie filters vanHoya en U V filters ik denk dat ik nu kan beginnen met LEREN FOTO'S trekken ik ben van dit jaar in pre pensioen heb dus tijd
    (kan wel alle hulp gebruiken )
    groetjes theo

  • #2
    Re: Begineling

    succes met oefenen...en geloof me, het is geweldig om te doen.
    Ik had nooit verwacht dat het zo leuk zou zijn.
    Plaats je fotos, en ze zullen je wel helpen.

    Comment


    • #3
      Re: Begineling

      En grasduin ook eens door dit forum. Je kan er érg veel uit leren. Bijvoorbeeld ook in welk forumdeel je small-talk best plaatst

      Welkom alleszins
      Niet geschoten is altijd mis!

      Comment


      • #4
        Re: Begineling

        welkom en veel succes mee de nief hobby (is wel verslavend!!!!)

        zeker veel proberen, hier lezen en niet opgeven
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Begineling

          [Mod]
          Eerst en vooral, welkom op het forum! Hier is heel veel informatie te vinden, en heel veel mooie foto's te bekijken

          Enkele tips die ik wil meegeven...
          Lees bij elk forumonderdeel even het vast geprikte berichtje, daarin vind je informatie over het hoe, wat en waarom van dat specifieke onderdeel.
          Maak zeker en vast gebruik van "zoeken" (bovenin de balk) en vele vragen zullen al beantwoord worden

          Veel plezier!

          Oh, ik heb je berichtje van plek veranderd naar een geschikter forumonderdeel

          Comment


          • #6
            Re: Begineling

            En in welke richting wil je gaan,sport,natuur ... 'k Ben curieus hé
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Begineling

              Welkom en veel plezier met je nieuwe hobby.
              Vertel ons eens waarom je de combinatie A200 + 16/80CZ + 70/400SSM hebt aangeschaft. Zelf gekozen of de raad van een verkoper opgevolgd ?

              Comment


              • #8
                Re: Begineling

                Dat zien er prima lenzen uit. Ik heb zelf ook even de combinatie A200 + CZ 16-80 gehad (inmiddels de A200 vervangen door een A550). Tenzij je hoge ISO-waarden nodig hebt is de A200 een prima toestel, al vind ik het toch ook een beetje een vreemde keuze met zulke duren lenzen.
                about.me/stijnv

                Comment


                • #9
                  Re: Begineling

                  Je kan toch maar beter meteen goeie lenzen in huis hebben. Een betere body komt later wel dan indien gewenst...
                  Niet geschoten is altijd mis!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Begineling

                    Je kan beter ... goeie foto's nemen ... zoals MULS zelf aangeeft.

                    Eerst weten hoe kadreren, een oog er voor hebben, ... en dan maakt het minder uit of je een goede body, lens, ... hebt.
                    Heb zelf (en werk nog steeds) met toestellen van de rommelmarkt (plastiek speelgoedkamera) als n u met mijn recente sony a550 ...

                    Goede foto's start bij eerst en vooral foto's nemen ...
                    dan leren uit je fouten ...
                    door luisteren naar tips van anderen ...

                    Zoals reeds eerder vermeld, deze website bioedt verschillende rubrieken met tips ... kijk zeker eens naar in focus en op de verschillende andere forum onderdelen ...

                    Comment

                    Working...
                    X