Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetbal?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voetbal?

    Ik heb juist het verslag van Standard-Brugge gezien. Wat die Bolat doet na de wedstrijd zou ook wel eens een staartje, correctie, staart moeten krijgen.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Voetbal?

    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Ik heb juist het verslag van Standard-Brugge gezien. Wat die Bolat doet na de wedstrijd zou ook wel eens een staartje, correctie, staart moeten krijgen.

    Mvg.
    Robert
    Toeme Robert, dat heb ik gemist
    Ik heb trouwens gekeken hoor.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Voetbal?

      Wat is dat met die van Standard?
      Precies allemaal opgefokte halve zotten.
      Eerst twee (bijna drie zelfs) Anderlecht spelers van het veld stampen en gisteren was Club het slachtoffer.
      Wel niemand van Club het hospitaal binnen gestampt deze keer, maar een vuistslag van Bolat op de niets vermoedende Dirar zijn achterhoofd.
      Met Standard is het altijd oorlog! Echte maffiosi's zijn het.
      Als ze op die manier kampioen willen worden, pffffff.
      En wat heeft de VRT nog uitgeknipt dat niet gezien mag worden?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Voetbal?

        De arrogantie druipt eraf bij Standard. Maar wat wil je met zo'n trainer : die denkt echt dat hij boven iedereen staat en dat niets hem kan raken.
        Een tof gebaar van mhr Vanden Stock van Anderlecht om de koelte tussen Anderlecht en Standard een beetje op te warmen maar voor mij had hij dit zeker niet moeten doen.

        Comment


        • #5
          Re: Voetbal?

          Ik heb me er ook ferm aan geërgerd gisteren.


          Die zijn precies boven de (voetbal)wet verheven. Goreux moest donkerrood gekregen hebben wegens tot 2 x toe na te trappen.

          Als Dirar (terecht) geschorst wordt wegens fluimen, dan moet Bolat zeker geschorst worden.
          Maar ach, er zal wel weer ergens een windvlaag in Sclessin geweest zijn (ref. Conceicao).

          Zo gefrustreerd rondlopen en dat bij winst.. Neen geef mij dan maar de 'gezondere' rivaliteit met Anderlecht.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Voetbal?

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Toeme Robert, dat heb ik gemist
            Ik heb trouwens gekeken hoor.
            Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Voetbal?

              Dat verdient zeker een schorsing van een 4-tal weken.

              Comment


              • #8
                Re: Voetbal?

                Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                Dat verdient zeker een schorsing van een 4-tal weken.
                Vond die zaak van Witsel véél erger....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Voetbal?

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Vond die zaak van Witsel véél erger....
                  Is zo, maar hier wordt vrijwillig een vuistslag gegeven en dat probeert hij dan te camoufleren door zijn ploegmaat om de hals te vallen. Goed dat die gekozen heeft voor de Turkse nationale ploeg.

                  Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voetbal?

                    Hopelijk blijft het niet bij bekijken.

                    Mvg.
                    Robert
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voetbal?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Is zo, maar hier wordt vrijwillig een vuistslag gegeven en dat probeert hij dan te camoufleren door zijn ploegmaat om de hals te vallen. Goed dat die gekozen heeft voor de Turkse nationale ploeg.

                      Mvg.
                      Robert
                      Ja juist.

                      Tom Boonen faalde volgens de media als voorbeeld voor de jeugd.
                      En hoe zouden ze dan dit voorval beoordelen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voetbal?

                        Als je dat allemaal ziet dan begrijp ik best dat Jacobs er genoeg van heeft.
                        Trouwens, er moet een andere reden zijn waarom Stijn Stijnen geen deel meer wil uitmaken van de nationale ploeg.
                        En dan denk ik in de eerste plaats aan de 'internationals' van Standard.
                        Die 'accidenten' met Waslewski, Polak en Boussoufa kunt ge zo maar niet vergeten als speler, of je nu van Anderlecht of een andere ploeg bent.
                        De eerst volgende topwedstrijd zullen ze weer tekeer gaan als opgefokte wilde stieren.
                        En ja, Bölöni is een halve gare die zich alles gepermiteerd acht.

                        Nog zo'n uitspraak van hem op sporza:
                        Bölöni: "Carcela zou selectie beter weigeren"
                        Belga ma 09/11/2009 - 08:34
                        Als het van Laszlo Bölöni afhangt, dan speelt Mehdi Carcela niet met de Rode Duivels tegen Hongarije en Qatar. "Carcela heeft dringend nood aan een rustpauze", zegt de Roemeense trainer van Standard in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voetbal?

                          een straf zal niet veel zin hebben !
                          wat druk van P Francois en dan zal de straf wel weggeveegd worden
                          The future brings my best photo. Time is on my side.
                          Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voetbal?

                            Gelukkig heeft Standard al zoveel gedaan voor het Belgisch voetbal... degoutant is het.



                            Bolat krijgt voorwaardelijke schorsing di 01/12/2009 - 19:34
                            Standard-doelman Sinan Bolat heeft een voorwaardelijke schorsing van twee speeldagen gekregen voor zijn slag op het hoofd van Nabil Dirar. Die voorwaardelijke straf loopt tot 30 juni 2010.

                            Standard
                            Lees ook:
                            Wim Mennes: "Goreux verdient een straf"
                            Bond bekijkt de beelden van de klap van Bolat

                            PhotoNews Als Bolat in de volgende maanden wat mispeutert, heeft hij twee speeldagen aan zijn broek.

                            Na afloop van Standard-Club Brugge deelde Bolat een klap uit. Naar eigen zeggen deed Bolat dat onvrijwillig, om Benjamin Nicaise te beschermen.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voetbal?

                              STVV-SL was anders ook mooi stapje dat ze daar plaseren
                              alleen spijtig dat een hoofdref het moet bekopen omdat hij iets niet ziet. Ze staan er met 4 of 5 rond hé!
                              hoe meer f**k hoe meer vreugd

                              **=ol

                              Comment

                              Working...
                              X