Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke van de drie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke van de drie?

    Ik heb eens gekeken om lenzen voor mijn nikon d50 deze staan mij het meeste aan welke is dan de beste voor mij.?
    -Nikkor AF-S 18-55mm f/3.5-5.6 G DX VR
    -Nikkor AF-S 55-200mm f/4-5.6 G DX
    -Tamron 55-200mm F 4-5.6 Di II Mac. Nikon

    alleen die 18-55 heeft de vr bij die andere word het me voorlopig wat te duur.
    Let wel dat ik nog een beginner ben dus misschien is zoon 200 al een beetje snel hoog gegrepen en misschien moet ik dan toch gewoon voor de 18-55 gaan of wat denken jullie.

    deze lens heb ik bij de kamera bijgekregen wat kan ik daarmee?
    -Nikon AF 35-80mm

  • #2
    Re: Welke van de drie?

    Waarom niet beginnen met de lens die al hebt. Je kan na een tijdje bekijken wat je extra zou nodig hebben.

    Comment


    • #3
      Re: Welke van de drie?

      Omdat dit me al meerdermaal afgeraden werd hier op het forum.

      Comment


      • #4
        Re: Welke van de drie?

        Maar daarom kan je wel er gewoon er mee beginnen en dan zien wat je te kort komt: tele of groothoek en je in de tussentijd verdiepen in welke lenzen en welke prijzen er zoal zijn en wat wat voor jouw zou kunnen zijn.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Welke van de drie?

          Eigenlijk heb je wel gelijk zie dat ik in de toekomst erachterkom dat ik toch geheel iets anders wil.

          Kunnen jullie mij misschien wel een boek aanraden waar ik veel vanopsteek met betrekking tot digitale fotografie. en dan vooral waar de vaktermen duidelijk uitgelegd worden zoals groothoek en telezoom toestanden.

          Ik moet dadelijk nog in turnhout zijn dus misschien kan ik daar eens kijken.

          Comment


          • #6
            Re: Welke van de drie?

            Boeken van Scott Kelby.

            OoK hier op DTOWN kun je veel leren.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment

            Working...
            X