Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

    In het buitenland, in het een nog meer dan het ander, bedekken ze dit met de mantel der liefde, zelfs al is het een effectieve positieve test! In ons landje moeten ze weer het voorbeeld stellen. Die twee zijn nalatig geweest, dat klopt, een passende sanctie daarvoor en basta zou je denken...

    En zeggen dat de procureur geen effectieve straf eiste. Deze rechters wilden efkes hun moment de gloire zeker, proficiat.

  • #2
    Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

    Vind ik ook serieus overdreven. Totaal buiten verhouding.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

      het is wel overdreven maar michien is het wel nodig

      Comment


      • #4
        Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

        Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
        het is wel overdreven maar michien is het wel nodig
        Dat vind ik ook. Beiden zijn ze beroepssporters van hoog niveau. Met zo'n beroep valt mooi geld te verdienen, maar er hangen ook verplichtingen aan vast die nageleefd moeten worden. Wie niet naleeft moet de consequenties daarvan maar dragen. Zo is het nu eenmaal.

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

          Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
          In het buitenland, in het een nog meer dan het ander, bedekken ze dit met de mantel der liefde, zelfs al is het een effectieve positieve test! In ons landje moeten ze weer het voorbeeld stellen. Die twee zijn nalatig geweest, dat klopt, een passende sanctie daarvoor en basta zou je denken...

          En zeggen dat de procureur geen effectieve straf eiste. Deze rechters wilden efkes hun moment de gloire zeker, proficiat.
          Dit is een passende straf.
          Malisse heeft nu tijd om een "hoe-praat-ik-verstaanbaar-cursus" te volgen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Dit is een passende straf.
            Malisse heeft nu tijd om een "hoe-praat-ik-verstaanbaar-cursus" te volgen.


            Misschien nog toevoegen dat geen van beide spelers de VTV-weg volgde én dat de WADA zelf toegaf dat er problemen waren met login van Wickmayer. Nogmaals de procureur eiste geen effectieve straf.

            Ik wordt een beetje bang van bovenstaande reacties...

            Comment


            • #7
              Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

              Inderdaad een overdreven straf, geen passende!! Bepaalde wielrenners zouden maar al te snel vrijgesproken worden... Koester je goede sporters toch een beetje. Hopelijk haalt het verstand het bij het TAS...

              Ik zou toch snel staatsburger van Monaco worden!
              Vriendelijke groeten, Sven
              Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

              Comment


              • #8
                Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                Stel je voor dat je een KIND hebt, man/vrouw. Dat kind, dat zul je altijd zien, wil aan sport doen. Wat gaat een verstandige ouder dan doen ? Afraden, natuurlijk. Ventje, Meiske, leer voor ADVOCAAT.
                ---------------
                Studéér je of doe je rechten ?
                ---------------
                Voor je het weet zit je in de politiek en surf je van de éne gedekte tafel naar de andere, met loonbehoud, onslagregeling, pensioenregeling, anciënniteit, etc. Wie weet slaan we er nog een politieke dynastie uit (De Croo, Vandenbossche, De Gucht, Tobback, De Haene,....)
                ---------------
                La loi du moindre effort : "studeer" rechten en met een goeie papa/mama en dito lange armen zit je levenslang op rozen. Heb ik vandaag niet ergens gelezen dat "een zoontje van" ook al weer een mooi jobbeke in de wacht heeft gesleept ? Ja : zoontje Leterme !
                ---------------
                Het gaat goed met België !

                Comment


                • #9
                  Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                  Wow, dat is er toch een beetje over vind ik. Malisse ok, die heeft een controle gemist en moet daar maar voor boeten. Controle missen = positief.
                  Maar voor Wickmayer vind ik het toch een te zware straf, toch als haar verhaal klopt dat ze problemen had met inloggen. Maar ja, dan had ze slimmer moeten zijn door bewijzen van het systeemfalen bij te houden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                    Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                    Stel je voor dat je een KIND hebt, man/vrouw. Dat kind, dat zul je altijd zien, wil aan sport doen. Wat gaat een verstandige ouder dan doen ? Afraden, natuurlijk. Ventje, Meiske, leer voor ADVOCAAT.
                    ---------------
                    Studéér je of doe je rechten ?
                    ---------------
                    Voor je het weet zit je in de politiek en surf je van de éne gedekte tafel naar de andere, met loonbehoud, onslagregeling, pensioenregeling, anciënniteit, etc. Wie weet slaan we er nog een politieke dynastie uit (De Croo, Vandenbossche, De Gucht, Tobback, De Haene,....)
                    ---------------
                    La loi du moindre effort : "studeer" rechten en met een goeie papa/mama en dito lange armen zit je levenslang op rozen. Heb ik vandaag niet ergens gelezen dat "een zoontje van" ook al weer een mooi jobbeke in de wacht heeft gesleept ? Ja : zoontje Leterme !
                    ---------------
                    Het gaat goed met België !
                    Heeft weinig te maken met het onderwerp maar ook ik krijg grijs haar van die zaken.
                    Politiek is precies een familie-aangelegenheid.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                      Tja, der zijn er die iemand invalide schoppen en enkele dagen op de bank moeten zitten, en andere die een vervelende administratieve verplichting enkele keren (al dan niet opzettelijk) niet nakomen en een jaar uit hun neus mogen vreten...
                      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                      And why do we fall, Bruce?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                        Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht


                        Misschien nog toevoegen dat geen van beide spelers de VTV-weg volgde én dat de WADA zelf toegaf dat er problemen waren met login van Wickmayer. Nogmaals de procureur eiste geen effectieve straf.

                        Ik wordt een beetje bang van bovenstaande reacties...
                        Dan moet WADA maar snel reageren en de beslissing plus de sanctie ongedaan maken.
                        Als WADA het toegeeft dat is alles de fout van WADA.

                        En verder hoop ik dat Malisse en Wickmayer een beetje bang worden.
                        De nonchalance druipt er van af van die twee.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                          Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                          Tja, der zijn er die iemand invalide schoppen en enkele dagen op de bank moeten zitten, en andere die een vervelende administratieve verplichting enkele keren (al dan niet opzettelijk) niet nakomen en een jaar uit hun neus mogen vreten...
                          Nagel op de kop Alain.
                          Niet te verdragen zo'n mentaliteit.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                            Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                            Maar ja, dan had ze slimmer moeten zijn door bewijzen van het systeemfalen bij te houden.
                            Als ze effectief niet kon inloggen, dan had ze iets verder moeten denken, namelijk aan het feit dat zoiets haar baan kan kosten. Ze had de commissie aangetekend in gebreke moeten stellen. Zo had ze nu safe gestaan. Zo had ze kunnen bewijzen dat ze wou inloggen maar door technische storing daar de kans niet toe kreeg. Welke bewijzen heeft ze nu, nu dat 't kalf half verdronken is...?

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wickmayer en Malisse 1 jaar geschorst

                              sjonge sjonge... vind deze straffen er ook wel licht over... Dat er een sanctie volgt, ok maar 1 jaar schorsing??

                              Wat hadden ze dan madam Williams moeten geven voor het met de dood bedreigen van een lijnrechter omdat die een terechte voetfout floot? Ocharme ze heeft een klein geldboeteke gekregen
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment

                              Working...
                              X