Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tussenringen voor cannon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tussenringen voor cannon

    ik ben in bezit van cannon 400d, en de lenzen 70-200 usm,55-200usm en 18-55,ik zou
    er graag tussenringen bij kopen,maar ik ben nog een beginner. kan iemand mij een
    paar goeie tips geven..............mvg pierre..

  • #2
    Re: tussenringen voor cannon

    met zoiets kun je voor weinig geld al veel doen, wellis waar zorgen dat je lenzen een diafragmaring hebben anders moet je automatische kopen en die zijn een stuk duurder
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: tussenringen voor cannon

      Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
      met zoiets kun je voor weinig geld al veel doen, wellis waar zorgen dat je lenzen een diafragmaring hebben anders moet je automatische kopen en die zijn een stuk duurder
      vermits die Canon lenzen geen diafragma-ring hebben vind ik die eerste weggesmeten geld omdat je dan alleen maar volopen kan werken en geen controle hebt over dof...

      als je macrotussenringen wil kopen, kan je best een setje van Soligor of Kenko kopen.

      Stuk goedkoper dat die van Canon zelf en evenwaardig in kwaliteit.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: tussenringen voor cannon

        Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        als je macrotussenringen wil kopen, kan je best een setje van Soligor of Kenko kopen. Stuk goedkoper dat die van Canon zelf en evenwaardig in kwaliteit.
        Die soLigors zijn niet echt van goede kwaliteit hoor. Lijkt op wat blik dat je tussen de camera en de lens plaatst en het blokeermechanisme is ook niet echt goed. Komt regelmatig los eens je op dreef bent tijdens marcroshoots.