Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Faceboekvraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Faceboekvraagje



    De foto's zijn enkele uren geleden ( 04/11/09) gepost en de reacties zijn van september.
    Iemand een uitleg hiervoor? De reacties gaan ook over heel iets anders dan de foto's

  • #2
    Re: Faceboekvraagje

    Ken je de mens die reageerde? Ik gok op spammer, misschien klein virusje. De taalfouten en grote letters zijn beetje verdacht. Kan ook een van je "applications" zijn die je zelf installeerde en toegang gaf tot alles...

    Je kan foto's afschermen van mensen die je niet kent of niet de foto's wil tonen.
    Je kan groepen maken van je 'friends' en kiezen welke groep welke foto's ziet en welke niet. Bijvoorbeeld "collega's", "familie", "vrienden" of "minaar of minnares"
    Dan kunnen spammers en rare programma's er ook geen comments onder zetten.


    In het beste geval een foutje van Facebook.

    Comment


    • #3
      Re: Faceboekvraagje

      Facebook is ook al slachtoffer van spam geworden dus zal niet meer dan dat zijn...
      nog geen vrienden gehad die 270 $ bijverdienden per dag in het engels?
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Faceboekvraagje

        Tussen de 6 recties die niet afgebeeld staan zijn er waar alles niet in hoofdletters is. Heel normale reacties.
        Ik vermoed ook dat het reacties zijn op een andere foto dan diegene die pas gepost is.
        Ik meen mij nog van deze toestanden te herinneren bij anderen, vandaar mijn vraagje nu.
        Zou het kunnen te maken hebben met mobile uppload van de starter?
        Ik zie de starter van het voorbeeld hierboven morgen persoonlijk en ga het hem eens vragen.

        Comment


        • #5
          Re: Faceboekvraagje

          die twee foto's die je ziet, zijn vandaag geupload in het album "Mobile-uploads". de comments die je daaronder ziet, zijn comments op het album zelf(klik eens op de "Mobile-uploads"link (zodat je op het albumoverzicht komt) en scroll daar helemaal naar beneden, daar zouden die comments te zien moeten zijn). die comments zijn dus GEEN comments op de foto's die het laatst zijn geupload

          (of dat denk ik toch...)
          Last edited by pentaprism; 4 november 2009, 14:39.
          http://www.flickr.com/photos/pentaprism_/
          http://blog.bertwynant.net

          Comment


          • #6
            Re: Faceboekvraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door pentaprism Bekijk bericht
            die twee foto's die je ziet, zijn vandaag geupload in het album "Mobile-uploads". de comments die je daaronder ziet, zijn comments op het album zelf(klik eens op de "Mobile-uploads" link en scroll helemaal naar onder, daar zouden die comments te zien moeten zijn). die comments zijn dus GEEN comments op de foto's die het laatst zijn geupload

            (of dat denk ik toch...)
            Hmm je zou wel eens gelijk kunnen hebben

            Als het comments waren op één foto, dan zouden er geen twee foto's staan ..

            Tenzij het comments zijn die gepost zijn als reactie op het posten van twee nieuwe foto's in "Mobile upload". Maar dat zijn ze niet want er staat 3 september


            Hoe dank ook, ik zou wel die auteur vragen om zijn capslock uit te zetten..

            Comment

            Working...
            X