Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis vandaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis vandaag

    Verwijder elk ongewenst object van je foto, zoals hoogspanningskabels, personen en tekst. Het programma analyseert het geselecteerde gebied en verwijdert deze.
    Inpaint reconstrueert het geselecteerde gebied van de afbeelding d.m.v. de naastgelegen pixels. Inpaint kan worden gebruikt om ongewenste objecten te verwijderen van afbeeldingen.
    Wanneer onverwachte objecten een anders goede foto verpesten, kan Inpaint de helpende hand bieden om deze te verwijderen. Eenvoudig het object selecteren. Nooit meer stoeien met een kloon tool!

    Verwijder elk ongewenst object van je foto, zoals hoogspanningskabels, personen en tekst. Het programma analyseert het geselecteerde gebied en verwijdert deze. Inpaint...


    Voor geïnteresseerden vandaag gratis te downloaden.

    Henri
    Last edited by kodachrome; 3 november 2009, 18:06.
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Gratis vandaag

    Bedankt voor de tip
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: Gratis vandaag

      bedankt kodachrome ik ga het progama testen en als ik het progama goed vind
      ga ik het progama zeker gebruiken

      Comment


      • #4
        Re: Gratis vandaag

        Merci Henri.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Gratis vandaag

          Merci! indrukwekkend resultaat wat ze met die straaljager laten zien! Heb het net gedownload en straks eens installeren
          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
          My flickr My site

          Comment


          • #6
            Re: Gratis vandaag

            Bedankt, ziet er de moeite uit.

            Comment


            • #7
              Re: Gratis vandaag

              Bedankt !
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Gratis vandaag

                Bedankt hoor kodachrome ,
                Het is geinstalleerd en ik zal het direckt eens uittesten

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis vandaag

                  Ik heb het eens uitgetest. Voor een heel klein object in een heel egale omgeving lukt het wel, maar voor de rest lijkt het me waardeloos.
                  Benieuwd naar de bevindingen van de andere testers.
                  Last edited by nete; 3 november 2009, 20:26.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis vandaag

                    Zelfs voor heel grote objecten gaat het prima, maar je moet het dan wel een paar keer na mekaar doen.
                    Thanks, Henri !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gratis vandaag

                      Hier ook eens getest, ik heb het alweer verwijderd. Is idd waardeloos.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gratis vandaag

                        Inderdaad, toch nog even verder moeten testen.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gratis vandaag

                          Oorspronkelijk geplaatst door wanne Bekijk bericht
                          Hier ook eens getest, ik heb het alweer verwijderd. Is idd waardeloos.
                          Heeft idd beperkingen maar als je na de keuze van het te verwijderen gedeelte de shifttoets inhoud kan je ook het omgevende vervangterrein verplaatsen en verkleinen, zodat je beter resultaat bekomt.
                          In plaats van direct een groot te verwijderen stuk te kiezen kan je dat best in kleinere secties uitvoeren.
                          Gezien het progje werkt als een soort cloning kan je het zelfs omgekeerd gebruiken en bestaande elementen van de foto , op andere plaatsen verveelvuldigen.

                          Henri
                          lidnummer: BD0435BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gratis vandaag

                            Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
                            Merci! indrukwekkend resultaat wat ze met die straaljager laten zien! Heb het net gedownload en straks eens installeren
                            Ik vond het feit dat ze de straaljager uit de foto halen eigenlijk wel grappig (ik weet dat het als voorbeeld was, maar ze konden toch iets realistischer vinden). Het was net een mooie geslaagde foto en dan halen ze bijna het hoofdonderwerp weg.

                            Comment

                            Working...
                            X