Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verwarring!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verwarring!

    denk dat het beter is om hier 24 uur van maken.
    in plaats van PER DAG.
    om verwarring te voorkomen, met gevolg een sluiting van het topic.

    2.4. Maximaal aantal foto-onderwerpen per forum per dag.
    Je mag 1 foto-onderwerp (topic) per dag in hetzelfde forum starten.
    Dit topic mag bestaan uit 3 foto's (beginnershoek) of 3 foto’s (showcase en fotobeoordeling)
    ‘Fotoverhalen’ vormt een uitzondering. Je mag er maar 1 topic per week plaatsen, maar daarin mogen dan wel (max.)
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: verwarring!

    of gewoon "per dag" houden en de regels versoepelen
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: verwarring!

      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
      of gewoon "per dag" houden en de regels versoepelen
      Nee dat gaat niet, misschien is de ene MOD soepeler dan de ander en dan krijg je onmin.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: verwarring!

        onmin ...
        of dreigmails

        Comment


        • #5
          Re: verwarring!

          En wat wil je dan Bouk? Ambetant doen tegen mensen die maar 3 foto's per dag posten maar de ene dag om 21u00 en de dag nadien om 20u00 omdat ze een wisselend uurrooster hebben op het werk?
          Als je per dag 3 foto's post, dan heb je er in een "gemiddelde" tijdspanne van 24 uur nooit meer gepost dan een collega!

          Om echt te overdrijven : je post om 23u59 drie foto's en om 00u01 terug drie, dan heb je op twee verschillende dagen gepost met in totaal 6 foto's.
          Ga het omkeren, je post om 00u01 drie foto's en de dag erop om 23u59 nog eens drie ... je hebt op twee verschillende dagen in totaal 6 foto's gepost.
          Derde voorbeeld ... je post om 20u00 drie foto's en de dag nadien om 20u00 nog eens drie foto's ... je hebt in totaal op twee verschillende dagen ook 6 foto's gepost.

          Is er nu iemand benadeeld of bevoordeeld? Neen, het enige verschil is dat niet iedereen altijd op hetzelfde uur voor zijn scherm moet gaan zitten!
          Je kan dan eens in de namiddag posten en een andere dag in de voormiddag.

          De simpelste regel dat je kan vinden en dat voor iedereen uitkomt is dat je tussen 00u00 en 23u59 (dezelfde datum) drie foto's mag posten ... 3 per dag dus! Deze regel is helemaal niet verkeerd en valt helemaal niet verkeerd te interpreteren.
          Het enige dat je kan doen om duidelijkheid te scheppen (voor de moeilijke verstaander) is het woord "dag" vervangen door "kalenderdag".
          Last edited by VerSeg; 3 november 2009, 16:13.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: verwarring!

            Ik heb ook een gesloten topic tegen gekomen met de 24u regel (uitleg door de mod), terwijl die nergens vermeld is.
            Volgens mij eindigt de dag om middernacht en kan je wat mij betreft om 0u01 terug een nieuw topic openen.


            Mvg
            Gert
            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

            Comment


            • #7
              Re: verwarring!

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              En wat wil je dan Bouk?
              dat het niet meer verkeert geïnterpreteerd kan worden.
              24 uur is 24 uur, maakt niet uit waarneer en hoe laat je post, als er maar 24 uur tussen zit voor je de volgende post kan doen (in het zelfde forumonderdeel).
              heb je ook niet te maken met al die voorbeelden die je noemt.
              en makkelijker voor de MODS om hier op te Modereeren.
              bij meerdere sites gaat dat automatisch trouwens, post je te snel(binnen die 24 uur) verschijnt er een melding in beeld.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: verwarring!

                Per dag (datum) kun je volgens mij niet verkeert interpreteren.
                Als ik op 3 november foto's heb geplaatst dan moet ik wachten tot de datum op 4 november staat alvorens een nieuw topic te starten.
                Simpeler kan het volgens mij niet.


                Als ik heel snel ben dan plaats ik op 3 november om 23.59u drie foto's en op 4 november om 00.01 wederom drie foto's.
                Daarna zal ik toch moeten wachten tot het 5 november is om wederom 3 foto's te kunnen plaatsen.

                Dus mooi zo laten zou ik zeggen.
                mvg
                Antoine

                Comment


                • #9
                  Re: verwarring!

                  Echt mierenneuken is dat, ongeloofelijk. :S

                  Laat snel zijn...

                  Comment


                  • #10
                    Re: verwarring!

                    Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht

                    Dus mooi zo laten zou ik zeggen.
                    inderdaad , wat een gezever , of er geen andere prioriteiten zijn hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: verwarring!

                      Het forumreglement wordt momenteel herbekeken.
                      Dit punt zal zeker ook bekeken worden

                      Toen we het forumreglement strikt opvolgde en tot de letter toepaste riep iedereen dat we de streng waren en werden we verweten voor Nazi's

                      Nu we modereren volgens de geest van de geest van de regels en niet zozeer volgens de letter, roept iedereen dat we tr laks zijn en het reglement tot de letter moeten volgen

                      Begrijpen wie begrijpen kan...
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: verwarring!

                        Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                        of er geen andere prioriteiten zijn hier
                        oh.. ja.. genoeg, maar daar wordt al aan gewerkt.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: verwarring!

                          Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                          inderdaad , wat een gezever , of er geen andere prioriteiten zijn hier
                          Sorry heren, ik kan heel goed de TS volgen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                          Als ik heel snel ben dan plaats ik op 3 november om 23.59u drie foto's en op 4 november om 00.01 wederom drie foto's.
                          Daarna zal ik toch moeten wachten tot het 5 november is om wederom 3 foto's te kunnen plaatsen.
                          Ik zelf vind dit minder kunnen. Dan dat je een foto om 00:05 en op dezelfde datum om 23:50. Al zit er volgens bepaalde interpretatie in het eerste geval een dag tussen.
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            Re: verwarring!

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            24 uur is 24 uur, maakt niet uit waarneer en hoe laat je post, als er maar 24 uur tussen zit voor je de volgende post kan doen (in het zelfde forumonderdeel).
                            Wat is dat voor zever?

                            Iemand dat in ploegen werkt en wisselt van de vroege naar de late mag dus een dag niet posten door uw regeltje? Waarom zou die vandaag niet in de namiddag mogen posten en morgen in de voormiddag? Het totaal blijft toch 3 foto's per 24 uur hoe je het ook draait?
                            Last edited by VerSeg; 4 november 2009, 12:01.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: verwarring!

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Wat is dat voor zever?

                              Iemand dat in plegen werkt en wisselt van de vroege naar de late mag dus een dag niet posten door uw regeltje? Waarom zou die vandaag niet in de namiddag mogen posten en morgen in de voormiddag?
                              natuurlijk kan je in de voormiddag of waarneer dan ook posten.
                              je mag toch wel langer wachten dan die 24 uur! als het maar niet binnen 24 uur is.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X