Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nuon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nuon

    Krijg juist een telefoon en zie op het scherm: "USA CANADA." Ik zeg dus hallo en hoor dan een stem: "Dit is een persoonlijk bericht van NUON. Om het bericht te horen druk op één." Daar ik geen zin heb om naar een hoop onzin te luistern, heb ik gewoon dicht gelegd. Is dit een nieuwe rage? Juist doen of je een internationaal gesprek binnen krijgt?

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Nuon

    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Krijg juist een telefoon en zie op het scherm: "USA CANADA." Ik zeg dus hallo en hoor dan een stem: "Dit is een persoonlijk bericht van NUON. Om het bericht te horen druk op één." Daar ik geen zin heb om naar een hoop onzin te luistern, heb ik gewoon dicht gelegd. Is dit een nieuwe rage? Juist doen of je een internationaal gesprek binnen krijgt?

    Mvg.
    Robert
    Amai.
    Robert, ik heb mijn vaste telefoon meestal van de haak...
    (erg he)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Nuon

      Zeg Robert, ze waren wellicht geïnteresseerd in uw mesthoop om groene stroom te verwekken.
      Daar gaan nu al uw winsten. Maar hebt nog de geur, heerlijk.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Nuon

        bel ze eens Robert.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nuon

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Zeg Robert, ze waren wellicht geïnteresseerd in uw mesthoop om groene stroom te verwekken.
          Daar gaan nu al uw winsten. Maar hebt nog de geur, heerlijk.
          Het enige wat wij hier hebben is een groene container. En die stinkt soms al hard genoeg.

          Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: Nuon

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Zeg Robert, ze waren wellicht geïnteresseerd in uw mesthoop om groene stroom te verwekken.
            Daar gaan nu al uw winsten. Maar hebt nog de geur, heerlijk.
            Oeps, nu snap ik ze pas. Goed opgemerkt, Rode valk.

            Mvg.
            Robert
            PS. Vergeet mijn vorige reactie.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Nuon

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              bel ze eens Robert.
              grt,bouk.
              Het enige wat ik zag op het schermpje was: "USA-CANADA." Moeilijk terugbellen zo een "nummer."

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #8
                Re: Nuon

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Het enige wat ik zag op het schermpje was: "USA-CANADA." Moeilijk terugbellen zo een "nummer."

                Mvg.
                Robert
                In de USA staan op een ronde kiesschijf boven het nummer ook nog letters.
                Je kan er een telefoonnummer aanvragen dat in woordvorm gemakkelijker te onthouden is dan een nummer.

                Comment


                • #9
                  Re: Nuon

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  In de USA staan op een ronde kiesschijf boven het nummer ook nog letters.
                  Je kan er een telefoonnummer aanvragen dat in woordvorm gemakkelijker te onthouden is dan een nummer.
                  Dat wist ik ook wel. Het ging mij erom dat ik dit nog nooit gezien heb en dat Nuon achter dit verschijnsel zat-zou zitten. Ze proberen vanalles om jou maar aan het lijntje te krijgen en ik wil absoluut niet lastig gevallen worden door één of andere "klantendienst".

                  Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment

                  Working...
                  X