Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Htc hd2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Htc hd2

    Zijn er al BD-ers die hem hebben ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Htc hd2

    Nope, wil em ook niet, zit windows mobile op
    Heb nu Android en ben aan't twijfelen of ik de N900 (met Maemo-Linux) zou kopen, of wachten tot de volgende generatie Android apparaten (Met 1Ghz SnapDragon CPU) uitkomen
    Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
    Foto-Alex

    Comment


    • #3
      Re: Htc hd2

      De leveringsdatum staat nu op vrijdag 6 november. Ik kijk uit naar de mijne.
      Filip

      Comment


      • #4
        Re: Htc hd2

        Volgens mij heb ik hem al in de FNAC vastgehad.

        Nu het kan misschien een full-working demo-mode lgweest zijn, want ik zag geen doosjes met de HTC HD2/

        Misschien mogen ze hemniet voor een bepaalde datum "lossen".

        Waar zou ie het "minst duur" zijn. ( want goedkoop is ie echt niet )
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Htc hd2

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          Volgens mij heb ik hem al in de FNAC vastgehad.

          Nu het kan misschien een full-working demo-mode lgweest zijn, want ik zag geen doosjes met de HTC HD2/

          Misschien mogen ze hemniet voor een bepaalde datum "lossen".

          Waar zou ie het "minst duur" zijn. ( want goedkoop is ie echt niet )
          Pdashop zal wel concurrentieel zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Htc hd2

            569 euri's in de PDAshop.

            In de FNAC ( ik weet dat het een dure is ),bijna 600, exact weet ik het niet meer.

            Ga jij hem Kopen, Rudy ?

            Enne geeft PDA-shop goede service ?

            Nu als die dingen werken, werken ze ook.
            Ben alleen bang voor een doa.....
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Htc hd2

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              569 euri's in de PDAshop.

              In de FNAC ( ik weet dat het een dure is ),bijna 600, exact weet ik het niet meer.

              Ga jij hem Kopen, Rudy ?

              Enne geeft PDA-shop goede service ?

              Nu als die dingen werken, werken ze ook.
              Ben alleen bang voor een doa.....
              Ik koop hem niet (ben al een poosje Maccer nu)
              En moest ik geen micromacje hebben, zou het waarschijnlijk een android dingetje worden.
              Service... wie geeft dat nog? de meeste zijn eigenlijk dozenschuivers.
              Succes met de keuze.

              Comment


              • #8
                Re: Htc hd2

                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Enne geeft PDA-shop goede service ?
                Ja, goede ervaringen mee gehad (MP3shop).

                Ben ook eerder in die N900 geïnteresseerd..

                Comment


                • #9
                  Re: Htc hd2

                  Ik heb nog steeds de eerste versie,ik dacht toen het van het gevonden te hebben . . . totdat ik de iphone 3GS heb aangeschaft ( en dat als fervente windows fan ), voorlopig heb ik nog geen enkel toestel gezien of gehad dat nog maar in de buurt kwam van de gebruiksvriendelijkheid van de iphone, om nog maar te zwijgen van de beeldkwaliteit en vlotheid van surfen.
                  Mijn argument vroeger om geen iphone te kopen was dat er initieel te weinig software aanwezig was om de functies te verschaffen die ik wilde. Ondertussen is dat allemaal in orde gekomen, de extra functies die ik nodig had kosten amper 79 cent per stuk of zo.
                  Een tweede vooroordeel was het gebruik van het pennetje om tekst kunnen in te tikken bij de HTC, ik dacht onmisbaar . . . tot je het toetsenbord van de iphone een beetje gewoon bent, dan wil je niks anders meer.
                  Bottom line, wat computers betreft . . . voor mij niks boven windows, ik ben allergisch geworden voor Mac sinds ik er eentje heb gehad Wat PDA betreft, gaat er voor mij niks boven de iphone.

                  Maar da's dus enkel mijn mening, anderen mogen er gerust een andere op nahouden . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Htc hd2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Bottom line, wat computers betreft . . . voor mij niks boven windows, ik ben allergisch geworden voor Mac sinds ik er eentje heb gehad
                    Misschien een beetje off topic, maar waarom allergisch voor Mac als ik vragen mag.
                    In principe hoor ik van Mac enkel positieve dingen.

                    Danny
                    SeALbe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Htc hd2

                      Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                      Misschien een beetje off topic, maar waarom allergisch voor Mac als ik vragen mag.
                      In principe hoor ik van Mac enkel positieve dingen.

                      Danny
                      't Is eerder iets persoonlijks, de meesten zullen er in derdaad heel tevreden over zijn, maar de manier waarop je met een Mac moet werken ligt me gewoon niet, ligt dus aan mij, niet aan de Mac
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Htc hd2

                        Hier zie je een vergelijking; misschien een beetje "bevoorordeeld" naar de HTC toe, maar sommige feiten zijn wat ze zijn....

                        - HTC heeft en GROTER scherm én grotere resolutie

                        - HTC heeft een verwisselbare batterij ( ik huiver van die dingen met een "fixed" battery - bij problemen...vind maar eens zo'n batterij, en erger nog krijg ze "erin" )

                        - HTC kan geheugenkaartjes slikken


                        A quick comparision between the HTC HD2 and Apple iPhone 3Gs. This video is not intended to trash iPhone, so please, don't hate the iphone, just love the HT...
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Htc hd2

                          Kan je op een Iphone ook push hebben(push email, directe syncro email, tasks, contacts, calendar via Exchange server op het werk)?
                          Tommy
                          My homepage : www.digitalviolence.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Htc hd2

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Enne geeft PDA-shop goede service ?
                            Neen, punt.
                            In de zomer ging mijn HTC Dream kapot, heb hem 6 weken moeten missen voor herstelling bij PDAshop.

                            Een tip: Ga eens kijken bij ARC (www.arc.be), kunnen normaalgezien alle HTC's krijgen tegen een goede prijs. Bij ARC Herentals zeer goede ervaringen met de service-na-verkoop.
                            Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
                            Foto-Alex

                            Comment


                            • #15
                              Re: Htc hd2

                              Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
                              Neen, punt.
                              In de zomer ging mijn HTC Dream kapot, heb hem 6 weken moeten missen voor herstelling bij PDAshop.

                              Een tip: Ga eens kijken bij ARC (www.arc.be), kunnen normaalgezien alle HTC's krijgen tegen een goede prijs. Bij ARC Herentals zeer goede ervaringen met de service-na-verkoop.
                              Ben eens naar hun site gaan kijken, maar die is qua modellen niet echt up-to-date..
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X